Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
kees hekstra

Sattaz settingslijsten voor dreambox, bedankt !!

Aanbevolen berichten

Bedankt sattaz voor de nieuwe zenderlijsten voor alle dreambox type/s.Ik weet niet of het hier mag maar nogmaals bedankt klasse weer groeten kees cor. :Dsmile

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat gaan we nu krijgen ?

Sattaz die hier hier vroeger altijd zijn lijsten neer zette.

Doet dat blijkbaar nu ergens anders. So what.

Jij gaat hem hier ervoor bedanken, en als iemand dan vraagt waar zijn die dan, zeg je ga maar lekker zelf zoeken.

1 of je post die lijsten hier zelf.

2 of je vraagt Sattaz ze hier te posten.

3 of je stopt met dit soort bedankjes hier en doet die waar Sattaz die lijsten neer zet.

Overigens als een link niet commercieel is mag je hem hiet gewoon neer zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

kapoentje Offline IK HEB MET JOU NIKS TE MAKEN IK BEN GEEN SLAAF VAN JOU!!!.bEKIJK HET EVEN!!!!.mOCHTEN DE MODERATORS NU BESLUITEN OM MIJ TE BANNEN PRIMA MAAR DIT PIK IK NIET.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Origineel bericht van: kees hekstra
kapoentje Offline IK HEB MET JOU NIKS TE MAKEN IK BEN GEEN SLAAF VAN JOU!!!.bEKIJK HET EVEN!!!!.mOCHTEN DE MODERATORS NU BESLUITEN OM MIJ TE BANNEN PRIMA MAAR DIT PIK IK NIET.

Nou rustig!
Kapoentje heeft toch gelijk hoor.
Wat voor nut heeft deze posting als je sattaz elke keer zit te bedanken en iemand dan vraagt waar die lijsten zijn?
En die CAPSLOCK?!
Sjonge jonge,krijg nou wat.

Grtz
En CAPSLOCK?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Drs. IJzerbout

Niks tegen Sattaz..hij mag posten waar hij wil. Ik vind deze posting ook erg onzinnig en stookt op z´n minst gezegd onbegrip en onrust.

Kees Hekstra, als je Sattaz wilt bedanken, dan doe dat daar waar hij zijn programma-lijsten post.

Slotje erop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen