Ga naar inhoud


D-smart met welke softcam?


Aanbevolen berichten

Hallo allen, weet iemand met welke softcam het digitale pakket D-SMART uit turkije te bekijken/activeren is?

 

Hij wordt geleverd met een ontvanger die geloof ik samen gebruikt moeten worden. Beetje zoiets als sky denk ik. Maar wil hem natuurlijk ook thuis kunnen (intern)sharen.

 

Graag jullie reactie en alvast bedankt.

Grt,

DC

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

probeer cccam 1.71 wel je box id in geven anders geen beeld, en geen andere cam gebruiken want je kaart word idd geblokkeert , heb het namelijk zelf mee gemaakt,maar met 1.71 geen problemen, succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Waarom cccam 1.71? wat onderscheidt deze versie van de latere, nieuwere versies van cccam?

Hoe kan ik zien of een cccam versie gechikt is of niet?

Waar in welke file van cccam moet ik de boxkey kwijt? Hoe kom ik aan die zogenaamde boxkey?

Hoop vragen met hopelijk ook wat antwoorden.

Alvast bedankt en de grt,

DC

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

De boxkey kun je in je CCcam.cfg zetten en kun je uit de ontvanger halen en moet je omzetten met je rekenmachine van windows omzetten naar heximaal.Ik heb het hier geprobeerd met 1.71 maar geen succes naar een half uur was de kaart defekt dus pas op.

Als je het goed wilt doen dan heb echt een blokker nodig.

Op diverse fora staat het een ander beschreven google maar eens op D-smart blokker.

ik hoop dat hier iets aan hebt.

gr henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: henk71
De boxkey kun je in je CCcam.cfg zetten en kun je uit de ontvanger halen en moet je omzetten met je rekenmachine van windows omzetten naar heximaal.

Welk formaat is windows en hoe zet je dit om?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de rekenmachine opent dan kun je onder beeld het programma

in wetenschappelijk zetten nu kun de reciever boxkey omzetten naar heximaal.Je zult waarschijnlijk een cijfer missen in dit geval moet je vooraan een nul (0)zeteen dan heb je de box key die in de config kunt zetten.

 

gr henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Je hebt helaas een blokker nodig met een dubbele chip erop, anders wordt je kaart opgeblazen door attacks.

Met zo'n blokker zal tijdens een attack je beeld op zwart gaan en daarna na de attacks weer werken.

Een blokker met 1 chip erop blaast je kaart ook op.

 

Zo'n blokker is best prijzig, zo rond de 250 euro.

 

gr. Emree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: emree
...

Zo'n blokker is best prijzig, zo rond de 250 euro.

gr. Emree


Staat er ook 'D-Smart' op de blokker :D
Dan verdient D-Smart links-om en rechts-om er dik aan.

Mensen ik raad iedereen aan om gewoon een originele box+kaart te kopen. In Turkije zijn die dingen voor ongeveer 300YTL te koop (omgerekend ongeveer 160 Euro) dit is een eenmalige investering (geen abo), vele malen goedkoper dan een blokker en geen kop pijn wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die blokker wordt ook gebruikt met originele kaarten, echter als je het op een dreambox (of iig op een andere ontvanger dan de originele) wil laten werken, schijnt het nodig te zijn.

 

Overigens vind ik het erg vreemd. Er zijn andere NDS-kaarten die zonder problemen werken op een dreambox, en dan duikt er een nieuwe provider op die kan zien dat een kaart in een dreambox zit en kan deze uitschakelen.

Waarom doen de andere NDS-providers dat ook niet?? Ik weet zeker dat bv. SkyUK dit maar al te graag zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...