Ga naar inhoud


D-smart met welke softcam?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zeg Emre, klopt jouw verhaal wel? Kende jij nou mensen wiens kaart is opgeblazen omdat hij geen blocker heeft gebruikt? Of was daar een andere reden voor? Mss niet de goede boxkey of zo?

 

Ik roep maar wat omdat ik het zelf niet weet.

Grt,

DC

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ken iemand. 3 keer is zijn kaart opgeblazen. Nu gebruikt hij een blokker met 2 chips en daarmee heeft hij nog een werkende kaart.

 

Misschien heeft er geen attack plaats gevonden de laatste tijd.

Laat ik het zo zeggen, ik snap het ook niet meer!

 

Ik ga maar een pogin wagen en testen dan. Ik zie wel wat er gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang je de frequentie niet op 100 zet kan je kaart niet opgeblazen worden denk ik. Als het toch om interne sharing gaat heeft het geen zin dat je hogere frequenties hanteert. Ik denk dat het vooraal daarmee te maken heeft.

Eerlijk nu, wie gebruikt er zo een oerlelijke, oertrage, maar echte dsmart box?

 

Mijn kaart loopt tot half december ergens, ik zal het zien als ik een update krijg of niet wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn d-smart kaart in mijn dm800 nu draaien.

Ben al 2 uur aan het kijken, voorlopig ziet het er goed uit.

 

Ben benieuwd of het de komende dagen zal blijven draaien.

 

Ik heb dus een d-smart NDS kaart in mijn dm800 draaien met newcs 1.62 en mgcamd 1.31. Ik maak niet gebruik van een soft of een hardware blokker.

 

ben benieuwd of het blijft draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dreambox staat nu al 2 dagen op d-smart te draaien.

Nog steeds geen problemen gehad en alles draait.

Ik zit nu live naar voetbal te kijken op D Spor.

 

Nu is natuurlijk de vraag of er wel attacks plaatsvinden, waardoor mijn kaart nog werkt. Of het werkt inderdaad zonder problemen.

 

Nou we zullen het zien. Ik laat het nog een paar dagen draaien.

 

(Wat een pakket D-smart, pfff. Echt slecht man. Hopelijk behoudt Digiturk alle voetbalrechten. Ik moet er niet aan denken dat D-smart de rechten krijgt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet hoe lang het goed draait. Hopelijk blijft het zo.

Maar Emre, is het niet gek dat Sky (gebruikt ook NDS meen ik) wel altijd draait en dsmart dat niet zou doen? Sky kan toch ook attacks versturen?

Waar kunnen jullie trouwens zien wanneer een update binnenkomt?

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

tijdens belangrijke wedstrijden zet ik soms cccam manueel op via een telnet sessie in verbose mode in de voorgrond. Dan zie je het een en ander gebeuren.

 

In newcs staan de AU parameters dan wel uit zodat de kaart niet zou beginnen flippen ofzo.

 

Op DSmart dus nog niets gezien van massieve EMMs ofzo, maar wel op LigTV en de andere kanalen van DT. Net voor de match begint beginnen ze massaal emm's te versturen. Of dit de 'attack' is weet ik niet, maar ik kan me er moeilijk iets anders bij inbeelden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is de massale EMM aanval niet de attack die de kaarten vernield maar puur om overload te veroorzaken en dus het beeld te verstoren. Ik heb ook nog nooit gehoord dat DigiTurk in staat is om kaarten te vernietigen, in tegenstelling tot D-Smart. Zij hebben de NDS3 en die is in staat om kaarten te vernaggelen. Hoe dat precies in z'n werking gaat zou ik niet weten maar aangezien er blockers voor bestaan zal het wel bekend zijn.

 

Kun je misschien ook aangeven wat 'massaal' precies is. Normaal x EMM en voor de match x^2?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of je ooit in dos gewerkt hebt met een 286 of iets dergelijks. De emms komen binnen a rato van een "type readme.txt" commando, dus toch behoorlijk snel, terwijl een EMM normaal om de paar seconden (10 seconden?), net als ECMs wordt ontvangen.

 

Het lijkt me eerder een verkooptruc voor die blockers van 150 a 250 euro. Geen problemen tot nu toe en geen problemen in de toekomst. Hopelijk wink

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...