Ga naar inhoud


Wie wil een banner ontwerpen?


Spiderman1974

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Grafisch ben ik helaas niet goed om een mooie banner voor mijn site te ontwerpen. Nu ben ik op zoek naar iemand die dit belangenloos voor mij wil doen.

 

Het gaat om een banner voor deze site: NederSat (helaas werkt de link nier door het censuur verhaal van Sat4All sick}

 

PM mij voor meer info.

 

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had fotosjop zelfs al gestart en keek of me wat te binnen schoot. Er zat iets met een kaart van NL in me hoofd en wat letters alleen kan dat nu al weer niet door gaan.

 

Even een disclaimer: ben absoluut geen PRO maar soms maak ik weleens wat in PS. Ik kan en wil wel een poging wagen al vind ik dit domein (de naam) nu niet echt iets oproepen al kan er altijd is met de naam en afbeelding gemaakt worden.

 

[update/vraagje]

Blijft die achtergrond zo grijs en wat kunnen/mogen de max. afmetingen (in pixels) zijn (hxb)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Super dat je een poging wil wagen, is het misschien ook een optie om een afbeelding van een Dreambox erbij te maken?

 

De template die ik er nu op heb staan blijft de enige en standaard template.

 

Wat betreft de hoogte en breedte is nu de afmeting 210x98

Ik denk dat de hoogte 98 aangehouden dient te worden en de breedte is makkelijk aan te passen in de template. Mocht je met de hoogte echt niet uitkomen dan valt dit ook wel op een of andere manier aan te passen.

 

nogmaals bedankt voor je hulp.

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry,

 

Ik wist niet dat je er mee aan de slag was gegaan, maar uiteraard wacht ik dan even af. Ben allang blij dat je het wil doen.

 

 

 

 

Origineel bericht van: NINjak
Ik had toch al gezegd dat ik een poging zou gaan wagen!

 

Al wil je hem bv. nu/vandaag al hebben dan moet je idd. naar iemand anders zoeken of was het niet duidelijk genoeg dat ik echt wat wilde proberen?

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wat lopen te vogelen met PS... Het is geen kunstwerk maar dat had ik dan ook niet belooft wink

 

db-portal_logo.jpg

 

Hij is 98 hoog en 280 pixels breed en ik denk idd. dat de breedte totaal geen probleem moet geven. Kijk maar even of ie past en staat ik heb de achtergrond van je theme proberen te jatten en ik hoop dat ie overeen komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Ik heb wat lopen te vogelen met PS... Het is geen kunstwerk maar dat had ik dan ook niet belooft wink

db-portal_logo.jpg

Hij is 98 hoog en 280 pixels breed en ik denk idd. dat de breedte totaal geen probleem moet geven. Kijk maar even of ie past en staat ik heb de achtergrond van je theme proberen te jatten en ik hoop dat ie overeen komt.


Hoi,

Ik heb hem er op geplaatst en ik vindt hem wel mooi.
Ik heb hem alleen om moeten zetten naar .gif maar dat was een koud kunstje.

Ik ben er te vreden over, wat vindt je er zelf van?

Alvast super bedankt voor de moeite :-)

PS: Weet jij toevallig ook hoe je de bericht icoontjes kunt aanpassen ( die soort agendaatjes aan de linker zijde)

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het staat volgens mij goed, het ziet er leuk en speels uit. Ik heb expres de "dream kleuren" erin verwerkt omdat het anders zo "grijs" is/was. Ik had iets met portals verzonnen was al niet makkelijk maar met een DB erbij (wat je wilde) werd het nog moeilijker.

 

De achtergrond kleur is zo te zien het zelfde dus dat is goed gegaan. Als dat niet het geval was was het (verder) aanpassen zo gebeurt. Heb je de file omgezet naar gif want je had ook de file kunnen renamen naar .gif want de browser lost dat wel op en zo heb je geen kwaliteits verlies. Deze laaste truuk heb ik zelf al eens toegepast en werkte perfect. Als dat niet werkt kan ik ook vanaf het orgineel in PS wel een .gif maken.

 

Ik ben blij dat je het wat vindt zodat ik het toch niet helemaal voor niets heb gedaan wink

 

[edit: was je vraag vergeten]

Op een "smerige manier" zou je de gewoon /forum/Themes/Smf_F_theme/images/off.gif met een ander icon kunnen vervangen of het ook op een nette manier kan weet ik zo 123 niet smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou super bedankt,

 

Ik moet het forum nog meer vullen alvorens ik het bekend ga maken, het wordt lastig om een goed draaiend forum te krijgen maar het is een uitdaging :-)

 

zou jij misschien zo'n icoontje kunnen maken wat bij het onderwerp Dreambox-Portal past?

 

 

DM800HD ~ OpenPLi

DM7000 ~ OpenPLi

DM500C ~ OpenPLi

WafeFrontier T55

13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...