Gast basje14 Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 hoe krijg ik op de 800 voledig op beedbeeld tv vol teleteks op de normale manier werkt het niet ik bedoel teleteks activeren dan op menu drukken dan op 16/9 zetten maar dat werkt niet wie weet raad
looney2 Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Text op min toets volume drukken tot je volledig beeld hebt. drie standen.vol,half,en rechtsonder tv beeld. Plus toets volume: boven uitvergroot nogmaals onder vergroot,etc. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Gast basje14 Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 nee dat bedoel ik niet gewoon tex opzetten en dan heel de tv gevuld met tex op jouw manier half lings half rechts maar niet hele maal vol dat lukt niet zo als jij zij
looney2 Geplaatst: 6 juli 2008 Geplaatst: 6 juli 2008 Ik heb pli. Als ik `m op teletext heb staan en dan de min toets van de volume indruk heb ik of volledig of half of op een klein stukje beeld rechts onderin na teletext. misschien ergens instellingen staan die dit veroorzaken in het beeld menu? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen