Ga naar inhoud


[ 7025] image; The fifth Campaign van LT


ghostecho

Aanbevolen berichten

Gast mhoekstra
Origineel bericht van: FNONAMUS
@Spongebob, ik zit 'm hier ook via BA op multiboot te zetten, maar krijg de bouquetten er niet (goed) in.

Ik heb de Captains lijst aangepast en die laadt ie op, aan het eind echter een foutmelding en geen restart.
Handmatig via telnet gerestart en nog geen favorieten.

Ik herinner me dat ik de 1e keer bij LT een complete scan van kanalen moet doen, of kan het simpeler?

Heb je hier al een oplossing voor gevonden? Gebruik ook BA om deze image te testen en het lukt me niet om de juiste (henksat) settings erin te krijgen. Favorieten blijft leeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ziet er mooi uit

Maar de nederlandse taal werkt blijkbaar niet goe

Hier blijven in alle menu's de titels voor de onderliggende menu's in het engels staan

Heb deze al 2 keer geïnstalleerd en het nederlands als taal wil niet lukken

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik de originele canaal digitaal kaart met abo in combinatie met mgcamd echter geeft hij de Nederlandse zenders niet meer weer. Ik moet dan omschakelen naar cccam 2.09 en dan is er weer volop beeld

Dit alles vind ik er raar daar het enkele dagen wel goed heeft gewerkt dit image in combinatie met mgcamd

Echter alleen kiezen voor cccam 2.09 is ook geen optie daar die geen orf weer geeft, en dat doet mgcamd juist weer wel .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...