Ga naar inhoud


BL voor kaon KSC 570H


Gast ESab

Aanbevolen berichten

Weet iemand de laatste BL versie voor deze receiver (KSC-570H 13.41.6D) die wel werkt om een emu te laden. Er is een BL219v4.exe op internet die gelijk (zonder Kup230) de bootloader naar de STB downloadt maar hij werkt bij mij niet mad

 

iemand een idee?

Thanks

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: ESab
Weet iemand de laatste BL versie voor deze receiver (KSC-570H 13.41.6D) die wel werkt om een emu te laden. Er is een BL219v4.exe op internet die gelijk (zonder Kup230) de bootloader naar de STB downloadt maar hij werkt bij mij niet mad

iemand een idee?
Thanks



Bootloader heeft niks met emu te maken.
Gewoon even google op Kaon570H 13.41.6D

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LINKEY

 

Het maakt wel uit. De emu verwacht bepaalde type HW en SW. In dit geval weigert de emu FW geinstalleerd te worden omdat de HW versie niet klopt. De BL geeft de HW informatie aan. Ik heb eigenlijke de KSC 570H maar door een andere BL ooit is dat KSC 511H geworden (qua echt hardware zijn beide modllen gelijk, denk ik). Nu kom ik er niet meer van af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ESab
@LINKEY

Het maakt wel uit. De emu verwacht bepaalde type HW en SW. In dit geval weigert de emu FW geinstalleerd te worden omdat de HW versie niet klopt. De BL geeft de HW informatie aan. Ik heb eigenlijke de KSC 570H maar door een andere BL ooit is dat KSC 511H geworden (qua echt hardware zijn beide modllen gelijk, denk ik). Nu kom ik er niet meer van af.


Ik kan 511Z en 570H software in box laden.
Via KUP tool kan je in supermode gaan. Hierna kan je software laden (12345 of zzzup) Bootloader heeft bij mij niks mee te maken.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ESab heeft toch echt gelijk er bestaat een bootloader verstopt in firmware eenmaal geinstalleerd kun je geen andere firmware meer laden dat heeft de emu maker denk gedaan uit een soort van klantenbinding.

KUP 230 of een andere in Engineer mode of Super mode of ZZZup de firmware gaat er niet in.

 

Daarop heeft het KaonTeam de BL 219V4 bootloader gemaakt en als die geinstalleerd is dan zou alles er weer in kunnen.

Dat hij die bootloader niet werkend krijgt is een andere zaak. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...