Ga naar inhoud


Zcas software voor Matrix Reborn


Gast CK

Aanbevolen berichten

Voor een kennis moet een Matrix reborn CI-module opnieuw programmeren (staat nu alleen te initialiseren...). Vroeger heb ik dat wel eens gedaan met een Matrix revolution en daarvoor heb ik nog wel de UCAS_dump, maar in deze module moet de ZCAS. Ik ben in bezit van een CAS-interface.

 

Kan iemand mij een tip geven waar ik deze software kan vinden?

Ben al even aan het zoeken geweest, maar heb 'm nog niet gevonden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb eens even gekeken op mijn map met crypts en hij staat er de "Z-cas origineel" zelf heb ik het nooit gebruikt omdat ik geen Reborn heb.

 

Zal proberen hem bij te voegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aart,

 

Bedankt voor het file. Ik heb hem ondertussen geprobeerd te programmeren en alles lijkt goed te gaan, ook het verifieren, maar nadat het voltooid is en de module weer in de ontvanger gaat dan blijft deze weer uitsluitend op 'initialiseren' staan.

Ik heb ondertussen ook een aantal (oude) MRB bestanden gevonden voor deze module en als ik die programmeer, dan gaat het wel goed en start de module wel goed op. Ik denk dus dat er toch een probleempje is met het file dat je me gegeven hebt.

 

In principe krijg ik de module wel aan de gang met het MRB-file, maar ik zou bij voorkeur toch graag de Zcas erin willen zetten.

 

Iemand nog een suggestie voor me, waar deze te vinden is?

 

Alvast bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: CK
Hoi Aart,

Bedankt voor het file. Ik heb hem ondertussen geprobeerd te programmeren en alles lijkt goed te gaan, ook het verifieren, maar nadat het voltooid is en de module weer in de ontvanger gaat dan blijft deze weer uitsluitend op 'initialiseren' staan.
Ik heb ondertussen ook een aantal (oude) MRB bestanden gevonden voor deze module en als ik die programmeer, dan gaat het wel goed en start de module wel goed op. Ik denk dus dat er toch een probleempje is met het file dat je me gegeven hebt.

In principe krijg ik de module wel aan de gang met het MRB-file, maar ik zou bij voorkeur toch graag de Zcas erin willen zetten.

Iemand nog een suggestie voor me, waar deze te vinden is?

Alvast bedankt.
Hi CK,

Ik loop tegen precies dezelfde problemen aan zoals jij hier boven hebt omschreven.
Als jij inmiddels beschikt over de juiste en werkende Zcas files, zou jij deze dan als bijlage op dit bord willen zetten?

bij voorbaat dank,

Gulio

Humax HDCI-2000 met Dragoncam 4.1

Dreambox DM800HD, Visiosat A1,A2,A3&HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...