Jump to content

Ja, zeker testen ze

Guest Stallion45

Recommended Posts

Hi,<P>Wel ja inderdaad ze zijn al die gekke testjes aan het doen.<P>gisteren heb ik weder om een kaart<BR>dood gemaakt en weer tot leven geroepen<BR>en gelijk me loggen<BR>en wat zie ik alles loopt goed<BR>ik krijg beeld, en ik krijg ook nwe id's<BR>Jammer dat ik ze niet gelijk kon plaatsen want ze waren ook zo weer weg<BR>Maar ik heb ook gezien dat 1 t/m veronica<BR>wel gecrypt waren,maar dat c+1 en 2 en cinecinmas<BR>en dat andere 16:9 vrij te ontvangen was<BR>waar na c+1&2 ongeveer een 30 min<BR>en de andere wel zeker een uur ongecodeerd heeft gedraaid.<BR>En wat ik ook gemerkt heb is dat ik naar betacrypt kijk dat de codering heel langzaam op komt<BR>dus ik krijg niet direct beeld zo als normaal<BR>maar het duurt alle maal een paar sec.<BR>weet iemand hier raad op<BR>of heeft het met de nwe decodeer systeem te maken.<BR>en dat niet alle zenders nu zichtbaar zijn<BR>zo mis ik dan enkele zenders(dus geen beeld)<BR>Iemand die meer weet graag.<BR><P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.