Ga naar inhoud


[Alg PVR] Bestanden overzetten naar nieuwe harde schijf


mrbeegee

Aanbevolen berichten

Beste allen,

 

Mijn HD in mijn PC wil ik vervangen en dus dacht ik om al mijn harde schijven "op te schuiven". Dus nieuwe HD500 GB in PVR; huidige HD van PVR (190GB in use/250GB) naar PC en PC schijf(80 in use/120) naar marktplaats.

 

Omdat ik niet veel vrije ruimte op de PC schijf heb staan zou ik de hele tijd mijn HD's moeten verwisselen om alle bestanden over te zetten.

 

Is het mogelijk om 2 harde schijven (beide FAT 12) aan je PC te hangen en mbv een programmaatje(bv TopfHDRW) de gegevens over te zetten zonder de bestanden eerst naar een NTFS te converteren?

 

 

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

Direct kopieren tussen 2 topfield schijven(PVR 4000, PVR 4000+ and PVR 5/6x00) kan dus met het Programma TFtool <homepage>

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...