Ga naar inhoud


[vista] hoe wachtwoord vragen bij opstarten uitschakelen ?


Gast bambie

Aanbevolen berichten

Beste mensen

Ik heb een vraagje

Als ik vista opstart moet ik steeds het wachtwoord invullen.

Hoe moet ik dat veranderen dat ik dat niet meer hoef te doen.

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even gedeeltelijk in het engels maar zal wel lukken

 

# Klik op de start knop.

# Type netplwiz in het zoekvenster, en druk op enter.

# Indien UAC opkomt moet je op volgende drukken.

# In het User Accounts window, moet je het vinkje weghalen bij “Users must enter a username and password to use this computer.” option, en klik op OK.

 

Voer in de Automatically Log On window, de usernaam en password is van degene die staandaard inlogt als je de computer aanzet, en klik op OK als je klaar bent.

 

Herstart de computer.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd leuk om te horen of het allemaal gevonden is en of het werkt...

 

wink

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hij vraagt niet om geen wachtwoord te hebben maar om het wachtwoord niet meer in te hoeven voeren. Toch een groot verschil hoor.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Hij vraagt niet om geen wachtwoord te hebben maar om het wachtwoord niet meer in te hoeven voeren. Toch een groot verschil hoor.


Als je het wachtwoord niet meer in hoeft te voeren heb je er dus geen wachtwoord meer in staan, of word ik nu echt dementerend confused
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Theo50
Origineel bericht van: winwiz
Hij vraagt niet om geen wachtwoord te hebben maar om het wachtwoord niet meer in te hoeven voeren. Toch een groot verschil hoor.


Als je het wachtwoord niet meer in hoeft te voeren heb je er dus geen wachtwoord meer in staan, of word ik nu echt dementerend confused


Het wachtwoord wordt op de mijn uitgelegde manier automatisch ingevoerd. Het hele grote verschil met geen wachtwoord is bijvoorbeeld in een netwerk. Je kunt simpel bestanden delen die niet toegankelijk zijn voor anderen. Je moet dan immers een username en wachtwoord invoeren om ze te kunnen benaderen. Vreemden kennen die dus niet.

Op je eigen computer werk je alsof er geen wachtwoord gebruikt wordt

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...