Ga naar inhoud


Hulp nodig van iemand die duits kan scrhijven


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met een duitse satshop en raak er niet uit.

het probleem:

 

Ik bestel via heeeeybaaay 2 lnb's en betaal 43 euro + 12,90 euro verzendingskosten.

 

5 minuutjes later bestel ik er nog eens 2 van dezelfde verkoper, deze bestelling is ook 43 euro + 12,90 euro verzendingskosten.

 

Voor ik deze bestelling betaal vraag ik ze via heeeebaaaay of ze de bestelling samen kunnen opsturen zodat ik 12,90 euro uitspaar aan verzendkosten. Dit is geen enkel probleem ze gaan het samen opsturen.

 

Ik probeer dus via heeeeybaaaaay die 43 euro te betalen maar krijg zelf die 12,90 euro voor de verzendkosten er niet af. Ik contacteer ze en vraag of ze die er eerst kunnen afhalen. Volgende dag probeer ik weer te betalen via heeebaaaay nu staat er opeens

25,80 - 12,90 = 12,90. Dus toch weer 43 euro + 12,90 euro terwijl ik al 12,90 betaald heb tijdens de eerste bestelling.

Ik wil dus nog enkel 43 euro betalen voor de lnb's de rest is reeds betaald.

 

Ik bel ze op leg het uit en nu zegt de dame dat ze die 12,90 euro er ook niet afkrijgen maar ik mag 43 euro via peeeeeeypaaaaaal betalen en ze geeft me het email adres waar ik het geld naartoe moet zenden. Vervolgens doe ik dit en blijft het geld dagen lang unclaimed. Dagelijks krijg ik een mail dat ik nog 43 euro moet betalen en dagelijks schrijf ik terug dat ze de betaling via peeeeeeypaaaaaal moeten accepteren/claimen. Ik denk dat niemand van dat bedrijf fatsoenlijk engels spreekt en dat ze me niet begrijpen.

 

 

Dus ik heb 55,90 reeds betaald en moet nog 43 betalen, ik wil dit graag via peeeeeeypaaaaaal betalen omdat dit sneller gaat (wel ondertussen had het er via een overschrijving ook wel al geweest maar ja). Iemand die een mail voor me kan schrijven of iemand die toevallig in Duitsland woont die even voor me kan bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Drs. IJzerbout

Ik ben nu thuis, heb gelijk gebeld. Gaat een antwoordapparaat aan dat ze al om 17h00 gesloten zijn. Bel dus gelijk morgenvroeg, anders stuur ik wel een email. Heb alle gegevens.

 

Tot morgen, Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Drs. IJzerbout

Ik heb weer gebeld...duidelijk binnen de openingstijden...weer hetzelfde bandje. Doe me maar even hun email adres, dan stuur ik een email.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...