Ga naar inhoud


[Strong] Astra 19.2 en 23.5 ook met sattracker 3.0?


Adriw

Aanbevolen berichten

Hallo , ik heb hier een strong 8000 met sattracker 3.0 en een recente kanalenlijst.Heeft altijd perfect gewerkt op astra 1.Nu heb ik voor de regio kanalen een dubbele lnb gekocht.Opnieuw kanalen gezocht.Astra 1 prima , maar geen spoor van welke astra 3 dan ook.Wel staat er in de satelietlijst van het menu bij nr.21 de astra 3,maar druk ik op zoeken dan wordt niets gevonden.Wat gaat er hier niet goed?Kan ik niet net als bij mijn strong 6825 met een keer zoeken alle kanalen van beide astra's vinden?

 

Groet,adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo, dank je voor je antwoord.Heb nu ook A3 aangezet.Zoeken nog niet gelukt .Had beide astra's op een en dezelfde poort gezet(A).Bij zoeken vond hij nog steeds alleen astra 1 zenders.Ga dat morgen eens anders proberen.Weet je trouwens ook hoe ik dan moet zoeken,ik bedoel of ik astra 1 eerst mort laten zoeken en daarna nog een keer voor astra 3,of zoekt ie vanzelf alles.Moet namelijk vlak voor het zoeken een sat. kiezen.

 

Groet ,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de tip ,hij vindt nu alles.Echter met dat zoeken is de kanalenlijst in de war.Vooral rtl 4,5,ver. etc.Omhoog schuiven in de lijst lukt op de een of andere manier niet,rtl 4 wilde niet verder omhoog daan tot 500.Is het mischien beter om er een andere kanalenlijst in te zetten,en welke lijst heeft dan ook de regio kanalen nog redelijk vooraan staan?

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

das de schuld van canal digitaal.

je kunt de kanalen wel weer verschuiven als je dit doet:

Druk dit in: MENU, 5, 5, OK, B, A, 2

dan kun je alle kanalen verschuiven.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...