Ga naar inhoud


satelliet toevoegen??


alexn70

Aanbevolen berichten

misschien heel stom maar ik kan niet een satelliet toevoegen in antenne instellingen.

Er staan alleen voorgeprogammeerde satellieten in.

Ik zoek namelijk :

Astra 1L (19,2 Oost)

12.721

Horizontaal

S/R 22000

voor canvas en ketnet en ÉÉN.

Ik zie totzover alleen op keuze 5 astra 1b,1c,1e,1f,1 ,19,2

maar geen 1L of welke dan ook.druk ik dan op de groene knop dan krijg ik dus een voorgeprogrammeerde set die ik niet wil,

Wat kan ik hier aan doen en hopelijk las ik dit niet ergens over het hoofd..

 

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Invertist

1- Kies gewoon Astra 1;

2- Ga naar zenders zoeken > Geavanceerd en vul daar de betreffende parameters in.

 

Andere oplossing: gebruik SetEdit om AL je database gegevens aan te kunnen passen (zeer aanbevolen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
1- Kies gewoon Astra 1;
2- Ga naar zenders zoeken > Geavanceerd en vul daar de betreffende parameters in.

Andere oplossing: gebruik SetEdit om AL je database gegevens aan te kunnen passen (zeer aanbevolen).


thanx..alles gevonden.
Setedit kon ik alleen als demo downloaden en dan zie ik alleen com poorten.
Geen usb mogelijkheden ??

Rebox 9000hd,lemon 070,Rebox RE 2250 MG,triax 64 cm,aston crypt 1,07,hirschmann kabels,canaaldigitaal quad-duo lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Voor het volledig gebruik van SetEdit moet je idd een klein bedrag betalen (is het meer dan waard).

Dankzij het feit dat FTA zijn eigen USB-protocol niet heeft gedocumenteerd, kan dit idd niet worden geïmplementeerd in SetEdit (mocht jij daar via "reversed engeneering" wel kans toe zien, moet je me even contacten).

Er is een work-around: de PC-suite werkt wel met USB, en de files zijn uitwisselbaar tussen de PC-suite en SetEdit (dus down- en uploaden met de PC-suite, bewerken met SetEdit).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...