Ga naar inhoud


[7000?] Script om bijv. na zenderwissel automatisch EPG te scannen


EmQu

Aanbevolen berichten

Bestaat er (of kan iemand het maken) een script dat bijvoorbeeld om het uur de EPG opnieuw scant of bijvoorbeeld na het zappen naar bijvoorbeeld RTL4?

 

Hoe kom ik op deze vraag? Misschien niet geheel op de juiste plaats maar in het gedeelte waar het misschien zou moeten staan krijg ik geen antwoord. Het gaat om een Relook 400s met daarop Gemini, kortom een leuke kopie om de Relook als Dreambox te kunnen bedienen. Het probleem is dat als ik een opname maak en die een keer bekijk en vervolgens weer terug ga naar een zender en de EPG wil bekijken dat die dan weg is. Ik kan hem terug krijgen als ik een scan van de EPG doe. Volgend probleem is dat de box bij mijn ouders staat en die de ballen verstand hebben van zo'n kastje en ik ze niet uitgelegd krijg hoe ze een rescan moeten doen. Daarom leek het me misschien mogelijk om middels een script dat bijvoorbeeld na het bekijken van de opname automatisch wordt gestart ofzo. Want volgens mij zit er dus een foutje in de software voor de relook.

 

En ja ik weet dat ik dan in het DG station forum moet wezen, maar daar weet niemand antwoord. Aangezien het toch ook stiekem een soort dreambox is nu die software erop staat hoop ik dat iemand me hier antwoord kan geven.

 

Merci, merci, merci.

 

...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...