Ga naar inhoud


[PLi® Enigma2] PLi® Jade Images Suite 20080713 Rev.5335


hemertje

Aanbevolen berichten


Gast Torchwood

Ik ben blij met de Jade versie. Het haalt die vervelende meldingen weg bij het schakelen tussen zenders. Wat me wel opvalt dat ook in deze versie bij het overschakelen van een HD televisiekanaal naar een radiozender de achtergrond verdwijnt (beeld blijft zwart). Verder hoop ik nog op een plugin voor de meerdaagse EPG van de Britse zenders en een beter werkende CCcam voor m'n Skycard. Maar wie weet wat voor moois ons nog allemaal te wachten staat! Ik heb in ieder geval lang niet zoveel fatal errors met Jade.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerdaagse EPG voor Sky kun je nu al hebben, als je je handen een beetje vuil wilt maken. Ik heb een eerste versie van de plugin die wat betreft radiotimes nagenoeg gereed is (kijk in de thread 'meerdaagse epg'). Enkel installeren, configuratie naar wens aanpassen, en de GUI herstarten zou voldoende moeten zijn. De enige belemmering is nog dat je de volledige configuratie via telnet/ssh moet aanpassen.

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
heb je een log beschikbaar?
neen, heb nu Gemini er op staan.
ik zal, zodra de temperatuur weer wat gedaalt is, een nieuw schote wagen, desnoods met BA.
bevindingen post ik dan wel incl. logs mocht het (weer) misgaan.
merDe

Origineel bericht van: Ome Merde
met BA ook geen succes (Oozoon in flash).
geen log, ben nu Gemini maar weer aan het flashen ...
merDe

Volgens mij kan de box ook geen log file aanmaken omdat hij blijft hangen tijdens het booten en de mount naar de HD nog niet is gemaakt.

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met andere images ook geen dergelijk probleem gehad en ik heb ze echt allemaal grondig getest.

Overigens heb ik in de ruim twee maanden nog nooit een hanger gehad, ook niet op de HD kanalen.

Ik heb mijn box nog niet van binnen gezien, ik zal morgen wel eens kijken of dat er een gele trafo in zit.

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Torchwood
Wat me wel opvalt dat ook in deze versie bij het overschakelen van een HD televisiekanaal naar een radiozender de achtergrond verdwijnt (beeld blijft zwart).


is een bekende Enigma2 HD bug
zal door dmm opgelost moeten worden

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

[7025+ met PLI] schakel problemen met DUOLNB en Inverto monoblock astra/hotbird.

 

Als ik beide tuners apart aansluit dan krijg ik vaker dat ie niet de diseqc schakeld.

Alles staat goed ingesteld.

 

met doorlussen is er geen probleem.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het altijd ook handig om het Pli Nieuws te lezen, maar die optie heb ik niet meer kunnen vinden. Zo kon je precies lezen wat was toegevoegd of aangepast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...