Ga naar inhoud


[DM600] Vastlopen Dreambox bij afspelen opnames


Seca3

Aanbevolen berichten

Ik heb regelmatig dat ik een vastloper krijg bij het afspelen van een opgenomen programma (op de interne HD). Meestal gebeurt dit aan het begin van het programma op een vast moment (als het programma echt begint). Het is ook steeds reproduceerbaar bij die specifieke opnames, de rest is altijd goed af te spelen.

Ik gebruik voor het programmeren van een opname de timer via de EPG (zoals de meesten wel zullen doen), en meestal wordt er een klein stukje van het vorige programma mee opgenomen.

Ik kan het probleem omzeilen door de opname helemaal aan het begin versneld af te spelen tot het moment dat het programma begint en dan de normale afspeelsnelheid te kiezen.

Vervelend is dat als de box vastloopt ik hem alleen maar aan de gang krijg door de voedingsspanning te onderbreken en hem daarna weer aan te sluiten.

Is er iemand die hier een oplossing of verklaring voor heeft?? De box draait Gemini 4.3 met Gbox 2.1b.

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...