Ga naar inhoud


[DM7000s] PLi Jade geen PliCons in EPG


Gast Mimisiku

Aanbevolen berichten

Gast Mimisiku

Opgewaardeerd naar PLi Jade. Schone instal, daarna VAR op USB en gereboot. Daarna softcam en channellist geladen. Als ik op de rode knop druk zie ik de EPG maar geen Plicons meer. Heb de Plicons geladen via PPanel ->Europe->192E en Canaldigitaal...Ook weer gereboot..Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

@Littlesat

 

Had ik reeds gedaan, maar geen effect..

 

Heb in de directory tuxbox/enigma plots een directory Picon en Pictures. Vroeger stond alles in Pictures maar die is nu leeg! In Picon staan wel alle .png files. In de MV directory file icons.esml gewijzigd. Weer een reboot, maar nog steeds nada..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@Hemertje.

 

Allemaal gedaan..Picons aan. Europe->CanalDigitaal geladen. Zenderlijst van PET123 erin. Geen Plicons in de EPG. Ook keurig gereboot... Moet ik iets anders doen dan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@Hemertje.

 

Helaas. Opnieuw geflashed.. MediaPli 8-bit als skin..PET123 erin en wederom reboot. Geen PLicons in de EPG...En dan bedoel ik de 'grote' EPG die je via de rode knop zichtbaar maakt.

 

Als ik terug flash naar Pli Iolite en mijn bestandjes terugzet krijg ik weer keurig m'n Plicons weer terug?!? Snap er geen jota van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...