Ga naar inhoud


[Strong] Een geschikte kanalenlijst voo duo lnb


Adriw

Aanbevolen berichten

Hallo,ik heb een strong 8000 met sattracker 3.0.Sinds kort met een duolnb voor astra 1 en 3. .Ik zoek een kanlenlijst die zondermeer beeld op astra 1 geeft (A),en dan als extra zeg maar met extra kanalen toevoegen astra 3.Lijst is overhoop gegaan door zender zoeken.Vandaag enkele lijsten geprobeerd,Maar dan stonden er weer 23 satel . in de lijst op on ,en ik kreeg ze niet op off(ontvanger schakelde uit),Andere poging waren zowel astra 1 als 3 op switch A,en weer geen beeld.Ben dus een beetje de kluts kwijt met die kanalenlijsten!Wie heeft een goed idee? En als ik in menu antenne bij instellingen B iets zou moeten wijzigen,waarom lukt dat niet??Als ik een sat activeer of de activeer (aan of uit zet) moet ok drukken,en dan via A en menu terug naar beeld toch voldoede zijn om die wijzigingen vast te houden?

 

groet Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,bedankt voor je antwoord.Heb een lijst van motormuis aangepast met ed strong.Het was een lijst voor astra1/hotbird.Antenne setttings in ed strong aangepast .Regel erbij gezet voor astra 3,en die switch B benoemd.Daarna alle zenders uit de lijst verwijderd van hotbird.De astra 1 lijst aan mijn wensen aangepast,daar staan nu bijna 500 zenders in.Maar ik vraag me af hoe ik simpel de astra 3 kanalen in mijn lijst in ed strong kan krijgen.Deze moet ik namelijk wel eerst zoeken met de strong.Maar om de hele handel daarna weer in ed strong te importeren om de boel simpel op volgorde te zetten,hoe moet dat dan?Want,mijn pc kan geen kanalen zoeken,en met mijn ontvanger is op volgorde zetten nogal omslachtig. Wie weet raad?

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...