Ga naar inhoud


digitenne in Belgie


Gast azirtoo

Aanbevolen berichten

Ik zou graag digitenne hier in belgie willen hebben, ik woon tegen de grens van nederland dus dat is al geen probleem. Het enige probleem is dat je een adres moet hebben in nederland. Is hier een oplossing voor of kan iemand mij hiermee helpen? Ik woon een kwartiertje van maastricht smile

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

voor de commerciële kanalen heb je een kaartje nodig. En om dat kaartje te bemachtigen moet je een adres in Nederland op kunnen geven.

En dan denk ik dat je wel wat moet kunnen zien.

Je zou het nu al kunnen proberen. De publieke zijn zo te ontvangen en in Maastricht staan zenders.

René.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik woon heel kort bij maastricht en heb daarom zeker en vast ontvangst waar ik woon. Ik heb nog geen ontvanger, maar die krijg je gratis bij een abonnement bij digitenne. Kan ik dan op mijn naam een abonnement nemen? Maar dan moet ik iemand kennen met een nederlands adres en bankrekening. Kan iemand mij daar mee helpen? wink

Of moet het ook echt door een persoon wonend in nederland gebeuren?:-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: azirtoo
ik woon heel kort bij maastricht en heb daarom zeker en vast ontvangst waar ik woon. Ik heb nog geen ontvanger, maar die krijg je gratis bij een abonnement bij digitenne. Kan ik dan op mijn naam een abonnement nemen? Maar dan moet ik iemand kennen met een nederlands adres en bankrekening. Kan iemand mij daar mee helpen? wink
Of moet het ook echt door een persoon wonend in nederland gebeuren?:-(

Kijk uit met wat je bedoel met dichtbij Maastricht want ik ken iemand die nagenoeg zicht heeft op de toren M'tricht maar nix kon ontvangen omdat deze mast niet richting Belgie = westen straalt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: azirtoo
ik woon heel kort bij maastricht en heb daarom zeker en vast ontvangst waar ik woon. Ik heb nog geen ontvanger, maar die krijg je gratis bij een abonnement bij digitenne. Kan ik dan op mijn naam een abonnement nemen? Maar dan moet ik iemand kennen met een nederlands adres en bankrekening. Kan iemand mij daar mee helpen? wink
Of moet het ook echt door een persoon wonend in nederland gebeuren?:-(
De maandelijkse kosten worden met een automatische incasso van de bankrekening geschreven. Dus je moet of zelf een Nederlandse rekening hebben of een goede kennis hebben in Nederland waarvan je de rekening mag 'lenen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GraafTel
Origineel bericht van: azirtoo
ik woon heel kort bij maastricht en heb daarom zeker en vast ontvangst waar ik woon. Ik heb nog geen ontvanger, maar die krijg je gratis bij een abonnement bij digitenne. Kan ik dan op mijn naam een abonnement nemen? Maar dan moet ik iemand kennen met een nederlands adres en bankrekening. Kan iemand mij daar mee helpen? wink
Of moet het ook echt door een persoon wonend in nederland gebeuren?:-(
De maandelijkse kosten worden met een automatische incasso van de bankrekening geschreven. Dus je moet of zelf een Nederlandse rekening hebben of een goede kennis hebben in Nederland waarvan je de rekening mag 'lenen'.



Het probleem is dat ik geen goede kennis heb in Nederland waarvan ik een rekening mag 'lenen'. En is hier niemand die hier voor openstaat? laugh Ik betaal dan in 1 keer voor een jaar? cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: azirtoo
Maar die stralen gaan toch naar 2 kanten? Of kunnen zij echt regelen tot de grens van belgie en niet verder?


Als ze de mast tamelijk dichtbij de grens zetten en dan alleen maar antennes hangen aan de kant die naar Nederland kijkt of als ze de sterkte verminderen aan de kant van België.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan toch proberen, want als het niet zou gaan kan ik toch laten inruilen (je krijgt het een maand op proef staat op site van digitenne). Maar is hier niemand die mij hiermee zou willen helpen? frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bolle
woon in neerpelt
heb wel de nederlandse zenders van digitenne

ik woon een dikke 10 km van maastricht dus normaal moet ik dat toch kunnen ontvangen he? Neerpelt ligt veel verder van maastricht...
Maar heb jij een abonnement op digitenne? Hoe ben je daar aan gekomen? Moest het via een nederlands adres/bankrekening? laugh
En is hier geen nederlander die mij hier mee wilt helpen? Ik betaal het abonnementsgeld dan direct voor een jaar plus een klein procentje voor de moeite laugh Plus als het niet zou gaan kan ik het gaan inruilen want ik heb een maand de tijd als proefperiode crazy
Maar dan is natuurlijk de vraag: mag het iemand zijn die al digitenne heeft?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bolle
woon in neerpelt
heb wel de nederlandse zenders van digitenne

Uiteraard dan pak je de zenders van Eindhoven op maar dat is heel wat anders dan rondom Maastricht. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: azirtoo
Origineel bericht van: bolle
woon in neerpelt
heb wel de nederlandse zenders van digitenne

ik woon een dikke 10 km van maastricht dus normaal moet ik dat toch kunnen ontvangen he? Neerpelt ligt veel verder van maastricht...

Iemand in Bilzen kon het signaal niet ontvangen van M'tricht wat ook 10km van de mast ligt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...