Ga naar inhoud


[Strong] ontvanger valt in stand by op can.digi kanalen.


Adriw

Aanbevolen berichten

Hallo,Het samenstellen van een kanalenlijst is goed gelukt.Heb beeld op BVN ,en op de meeste fta kanalen.Zet ik echter ned 1,rtl nl,sbs 6,maar ook ORF,Dan schakelt de ontvanger in stand by,en soms helemaal uit.De astra 3 kanalen ontvang ik nu ook goed,zitten voorbij 500,maar dat fix ik later wel.

 

Maar waarom schakelt de ontv. uit op de nl kanalen en b.v. ORF?Zou het kunnen dat de seca 2 patch verdwenen is,of weet iemand een andere oorzaak?Ik heb sattracker 3.0.Kanalenlijst is er een van motormuis 2007,waar ik de hotbird kanalen uit gehaald heb,en later de ontvanger astra 3 kanalen achter heb laten zetten. Weet ieman raad? Groeten,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites


dan is je kanalen lijst toch niet helemaal goed gegaan.

als het ook orf betreft gaat het mis met de EMU

of wellicht heb je de codering in de kanalen lijst alvast ingesteld? heb ik ook wel problemen mee gehad

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.Omdat niets lukte,heb ik alles opnieuw er in geschoten.Sattr. 3 +kanalenlijst(iets gewijzigd)+seca2patch.Alles werkt nu oke.astra 3 kanalen toegevoegd,en die ga ik nog door schuiven op volgorde zetten.

 

Groeten,Adri.

Werktuigkundige&klimaattechnicus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...