Ga naar inhoud


Kathrein UFS-922 Twin-HDTV-DVB-S-Receiver met harde schijf


Gast xarxar2

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Satlook
Citaat:
Gisteren besteld!! Dus zal nog wel een paar dagen duren voordat ik hem heb!


EN is hij er al?


Op het moment dat ik de Kathrein bestelde bij de Duitse winkel, gaf deze aan dat hij uit voorraad leverbaar was. Echter ik kreeg vrij snel na de bestelling te horen dat de UFS922 de "deur uitvloog" en dat ze alleen de zilveren variant nog direct konden leveren. de zwarte die ik wil hebben kan pas over twee weken weer geleverd worden. Dus nee, ik heb hem nog niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Discotrain

Ben zeer benieuwd of hij kan opnemen van CD.. en niet alleen van Free To Air zenders.. zou je dat tzt eens willen proberen...

dus RTL4 en Veronica tegelijk opnemen en dan eens zappen als dat lukt.. kijken wat hij doet op de harde schijf.

 

dan zie ik het graag!

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net de duitse gebruikershandleiding doorgelezen. Ziet er heel goed uit. Indien de ervaringen goed zijn overweeg ik om deze aan te schaffen. Is er iemand die het adres van (duitse) forums met ervaringen en software/plugins voor de Kathreins weet (via PM)?

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Discotrain

ben nog steeds erg benieuwd of het lukt om 2 kanalen tegelijk te kunnen opnemen van CD ipv free to air zenders.. want aar schuilen de meeste fabrikanten zich achter..

 

zoals de ipbox... dus ben zeeeer benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: holles
Heb net de duitse gebruikershandleiding doorgelezen. Ziet er heel goed uit. Indien de ervaringen goed zijn overweeg ik om deze aan te schaffen. Is er iemand die het adres van (duitse) forums met ervaringen en software/plugins voor de Kathreins weet (via PM)?



http://www.hdtv-pro.de/testberichte/kathrein-ufs-922-testbericht/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Citaat:
Op het moment dat ik de Kathrein bestelde bij de Duitse winkel, gaf deze aan dat hij uit voorraad leverbaar was. Echter ik kreeg vrij snel na de bestelling te horen dat de UFS922 de "deur uitvloog" en dat ze alleen de zilveren variant nog direct konden leveren. de zwarte die ik wil hebben kan pas over twee weken weer geleverd worden. Dus nee, ik heb hem nog niet.

 

Is tie er al?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Komt dat even mooi uit !! Ben sinds gisteren terug van vakantie en daar ligt m'n Puma dood te wezen.... ga nu deze Kathrein bestellen in Duitsland (als ik het gisteren had geweten had ik 'm direct meegenomen kwam vanaf Oostenrijk door Dld gereden frown ),

Zie op dat de gemiddelde prijs in Duitsland nu zo'n € 466,00 is.

 

Iemand die deze machine al heeft staan en er naar CD mee kijkt/opneemt?

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik heb de UFS-922 nu ruim een half jaar en hij bevalt me prima. Bij iedere opname heb je de mogelijkheid gelijk te decoderen. Het beeld vind ik erg goed.

Hij heeft met de huidige firmware versie nog wel wat moeite om twee cams gelijk goed te kunnen schakelen, maar voor de rest vind ik em geweldig!!!

 

Nog geen problemen verder mee gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: calculator
Ik heb de UFS-922 nu ruim een half jaar en hij bevalt me prima. Bij iedere opname heb je de mogelijkheid gelijk te decoderen. Het beeld vind ik erg goed.
Hij heeft met de huidige firmware versie nog wel wat moeite om twee cams gelijk goed te kunnen schakelen, maar voor de rest vind ik em geweldig!!!

Nog geen problemen verder mee gehad.


Kun je er ook (zoals met de Puma kan/kon) 2 verschillende gecodeerde zenders mee aan? (1 op de TV en een andere opnemen).
(en ja ik weet dat je dan 2 kaartjes /cams nodig hebt wink )

welke cams gebruik je? maak je ook gebruik van cardsharing met bijv. een smartwi o.i.d.?

Hoe is de EPG? is die bij CD nu ook 5 dagen vooruit? of heb je dat alleen nog maar op de duitse zenders?

Alvast bedankt voor je reactie !!

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik gebruik een smartwi, een Powercam Pro en een Aston Cam.

 

Ik heb op de slaapkamer waar die staat geen dubbele coax lopen dus ik kan niet testen wat tie doen als je twee gecodeerde programmas tegelijk wilt zien of opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

HD_freak,

 

ik heb nu een dreambox 7025 en daarmee kan ik ook een programma opnemen en ander kijken en dat met maar 1 kaartje, dus ik snap jou opmerking niet, is het bij een Kathrein dan anders? Voor de rest zou ik wel meer informatie willen over het gebruik en zo!! is er bijvoorbeeld al iemand die kan zeggen dat de beeldkwaliteit net zo goed is als de Dreambox of andere boxen?

 

En dan nog een ander probleem. ik ben al aan het zoeken waar ik hem zou kunnen kopen, maar ik vind bijna geen winkels die hem in hun assortiment hebben. zou iemand kunnen zeggen waar ik hem kan kopen, dit natuurlijk even via een pm-tje.

 

groetjes

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik heb em via het internet bij een Duitse winkel gekocht.

Als je kijk op de website van de ideale Duitse prijsvergelijker zie je aanbieders genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...