Ga naar inhoud


alternatief voor de dreambox


napoli

Aanbevolen berichten

ik heb zelf ook een dreambox 7000

nu zou ik graag ook wel zon nieuwe hd ontvanger willen kopen .

maar ik vind de dreambox nog wel wel vrij prijzig .

bestaat er wel een alternatief dan waar ik ook mee hd tv kan ontvangen,en de zelfde mogelijkheden heb dan op de dreambox.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: merlin1
Je de ipbox 900hd of de ipbox 9000hd bijde goede ontvangers waar veel mee kan en hardwarematig nog beter zijn ook (zegt men)


Ik heb ze (nog) niet gezien, maar als de voorganger van de 9000hd bekijk die ik hier heb staan en deze vergelijk met de Dream 7025+ dan is het hardwarematige ontwerp van de 7025 vele malen beter. Het ziet er allemaal veel netter uit.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: knakker
Volgens mij is de ipbox 9000hd prijstechnisch niet interessant. Ik heb hem net ff gegoogled maar hij kost aanmerkelijk meer dan de DB800.


Maar dan vergelijk je een Twin Tuner HD ontvanger (ipbox 9000hd) met een single tuner ontvanger (DB800). Dat is hetzelfde als een Dream 500 vergelijken met een Dream 7025 en dan zeggen dat de 7025 te duur is.
Je moet de DGS ontvanger (of ipbox) vergelijken met de Dream 8000.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fabrikant van de IPbox heeft zacht gezegd niet de beste reputatie als het gaat om het ontwikkelen van de software.

 

Voordat de software 100% is zou ik er in ieder geval niet aan beginnen.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn nu ook bezig met enigma en abcom/ipbox zorgt beter voor de software als dgstation ik hoor in ieder geval veel positieve berichten erover en zelf schaf ik mij ook een 900hd aan ipv de Dm 800 in mijn ogen zijn de dm etjes veel te duur voor wat je krijgt.

 

de Dm 800 hd kost (normaal) 449 euro en de ab/ipbox 900hd maar 299 dat scheelt bijna 150 euro en dat is toch veel geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt inderdaad ik had niet goed gelezen. Prijstechnisch dus wel interessant.

 

Origineel bericht van: Golfdiesel
Origineel bericht van: knakker
Volgens mij is de ipbox 9000hd prijstechnisch niet interessant. Ik heb hem net ff gegoogled maar hij kost aanmerkelijk meer dan de DB800.

 

Maar dan vergelijk je een Twin Tuner HD ontvanger (ipbox 9000hd) met een single tuner ontvanger (DB800). Dat is hetzelfde als een Dream 500 vergelijken met een Dream 7025 en dan zeggen dat de 7025 te duur is.

Je moet de DGS ontvanger (of ipbox) vergelijken met de Dream 8000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...