mobieltje Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 Origineel bericht van: KingOtto15 @Zilverster, Hoi... Dank wederom voor het meedenken. Heb exact je aanwijzingen gevolgd (leeg bestand neergezet) en vervolgens CAM herstart en zelfs DB opnieuw opgestart. Maar probleem blijft... o.a. dus diverse MTV's, VH1, InXTC geen beeld, maar wel op "groen"... Heb sterk het idee dat er toch nog elders gekeken wordt naar oude ke*s... bijvoorbeeld in Autoroll? Kan dat? Thanks... Ik snap eigenlijk niet zo goed wat je nu wilt hoor. A: je het een abonnement bij Canal+, op de site van C+ kan je kijken welke zenders je kan ontvangen. B: alle andere zenders die je kan zien zijn FTA (vrije) zenders of je kan ze zien door sleuteltjes in je /key directory. Wil je dat niet, wis of verplaats enkele of al deze files in die directory. Verder mogen we hier geen uitleg geven over deze illegale keyfiles. (welke zender je met welke file of key kan zien) Suc6 Grts.
Zilverster Geplaatst: 4 augustus 2008 Geplaatst: 4 augustus 2008 @KingOtto15, Je kunt proberen om alle key file's te hernoemen naar bijv. in het laatst genoemde Autoroll key file naar Aotorollold en ook hiervoor in de plaats een lege Autoroll voor in de plaats te zetten. Het zelfde geld voor Camd3, ik heb het gevoel dat je wilt dat de gebruikte kodering niet in het groen wordt weergegeven, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
KingOtto15 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2008 Nou... dat was het goede antwoord... :-) Alleen een schone SoftCam er in.. rest weg. Dat hielp. Maar toch onduidelijk dat CCCam kennelijk toch nog naar andere files kijkt... Thanks 2 U all. Cheers DM8000 WIFI,Moteck SG 2100A, 1 LNB Inverto 0,3 dB, 1,00m schotel
Littlesat Geplaatst: 5 augustus 2008 Geplaatst: 5 augustus 2008 Kan het zo zijn dat misschien een tweede emu draait op je box(gbox of zo) die CCcam blokkeerd?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Jossie Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 hallo ik heb dat laatst ook gehad RTL 4 deed het wel en sommige andere zenders niet... wat bleek nu de settings lijst was niet goed daar heb ik een nieuwe in gezet toen was het probleem verholpen ook zag ik dat de ber toen uitsloeg met die oude settingslijst... dat kwam om dat ik de settingslijst van dm 7000 > dm 600 plaatste ging niet. groetjes AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
B17 Geplaatst: 6 augustus 2008 Geplaatst: 6 augustus 2008 Ik heb dit zelfde probleem gehad na het inladen van een andere settingslijst. Sommige zenders wilden er gewoon niet voorkomen, zelfs sommige fta zenders zoals de BBC. Toch wilde ik deze settingslijst gebruiken (***geen-reclame***). Mijn oplossing was simpel. Gewoon de satelliet even af laten scannen en toen wist ie de zenders wel te vinden. B17 Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen