Ga naar inhoud


[all] hoe Gemini skin omzetten naar PLi ?


jackassnl

Aanbevolen berichten


Daar is niet direct een antwoord op te geven, dat ligt aan de skin, en de daarin gebruikte elementen. Over welke skin, en welke box gaat het?

 

Mocht je van plan zijn om dit (evt. met hulp van ons/anderen) uit te zoeken, zou je dan je bevindingen op onze wiki willen zetten (of aan willen leveren)? En natuurlijk kunnen we een werkende skin opnemen in onze downloads, zodat ook anderen daar plezier van kunnen hebben.

 

De snelste methode is denk ik om de skin gewoon te installeren, de enigma logging aan te zetten, en na de crash te kijken waar het misgegaan is... smile

 

Terug naar een werkende skin is simpel uit te voeren door met vi de config file aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De skin waar het over gaat is Tux_Advansed_Ptest Gemini, ik heb er ff geen screenie van maar die zal ik nog wel even zoeken.

 

Het gaat hier om een 7020. De error die ik krijg na het booten, nog voor dat ik beeld heb, is: skin load of "ezap_main" failed.

( het zieke is dat die error wel in een kadertje staat van de skin waar het over gaat:))

 

Ik heb trouwens wel een andere skin gevonden, ook een Ptest-versie, en ook een eigenlijke Gemini-versie. En die doet het gewoon.

Nu ben ik die esml-files aan het vergelijken, maar zie eigenlijk weinig verschillen en weet ook niet of ik wel in de goeie richting zoek.

 

Edit nr. zoveel:)

 

Ik heb net de screenshot gepost maar misschien is het ook wel handig als ik de hele skin er bijzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nog een tijdje aan het zoeken geweest, en ben er achter gekomen dat het origineel een N@bilo skin is.

Het moet dus mogelijk zijn, maar hoe......

 

Ik blijf door gaan, ben ook een Turkse site tegen gekomen met een helebool gemodde skins. Ik kan alleen helaas geen Turks...

 

Voor de geinteresseerden: http://#$##$#$#$&satforum/forumdisplay.php?f=3922&order=desc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mobieltje
Origineel bericht van: Littlesat
Aanpassen is altijd mogelijk. Kijk eens in de wiki van de plisite naar de mogelijkheden die pli in een skin biedt.... Een skin is altijd te modden.

Ga je gang zou ik zeggen.

Suc6
Grts


waarom moet het altijd van de mensen afkomen die al dag en nacht met de hobby bezig zijn?

steek de hand eens in eigen boezem zou ik zeggen

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...