kjonker1 Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 Kan mijn mijn dreambox ook met dvi naar dvi tv aansluiten? Mijn lcd tv heeft hdmi wel dvi. Anders blijft de scart als optie over. groetjes kobus Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
Ron Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 Ik neem aan dat die DVI aansluiting er niet voor de show op zit. Ja dus. Ron
kjonker1 Posted August 5, 2008 Author Posted August 5, 2008 Hé je hoeft niet zo raar tegen me doen ik kan wel blond wezen maar !!! (grapje Dank je voor je antwoord dan ga ik hem met dvi naar dvi aansluiten. Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo
druup Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 Origineel bericht van: kjonker1 Hé je hoeft niet zo raar tegen me doen ik kan wel blond wezen maar !!! (grapje Dank je voor je antwoord dan ga ik hem met dvi naar dvi aansluiten. Vergeet dan het audiokabeltje niet! VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Mic Posted August 5, 2008 Posted August 5, 2008 Via de DVI - DVI verbinding ga je, denk ik, geen geluid hebben. druup was mij net voor.
Recommended Posts