Ga naar inhoud


[Lyngbox] Mijn eerste verslag met de nieuwe software


HDvideo

Aanbevolen berichten


Citaat:
en het is te hopen dat het zo blijft

 

@juleke21 Geen kinderen zeker?

 

Het wordt toch een beetje duure aangelenheid om voor al mijn ontvangers een abonement te nemen.

 

Ik heb 1 top abonement en kan dat in mijn huis sharen naar andere kamers en dat is wat handig en minder duur laugh

 

Ik kan je vertellen als deze box helemaal closed blijft dan is het over en uit en hij is dan geen lang leven beschoren.

Ik heb dit eerder meegemaakt met de triple dragon die in het begin ook helemaal dicht zat ,dat is wel de doodsteek geweest voor deze ontvanger.

De TD is daarmee nooit het echte groote massa succes kunnen worden.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: juleke21
zou u zo vriendelijk zijn om de nadelen-behalve-cs-mede te delen


Die kan ik niet zomaar opnoemen, want die passen nooit in dit ene bericht.
Maar hoofdzakelijk:
Geen softcam, dus afhankelijk zijn van de beperkte mogelijkheden van een CI, geen cardsharing met andere receivers in je huis mogelijk.
Wat dacht je verder van niet de mogelijkheid hebbem om plugins te draaien en helemaal van de fabrikant afhankelijk moeten zijn voor het draaien van een uPnP client/server, online updates van je favoriete software/plugins etc. etc.. etc...
Zonder in ieder geval gedeeltelijk openen van het platform en de sources, kan je de lyngbox echt helemaal vergeten. Dan gaat geen mens hem kopen en als niemand hem koopt..... juist verdwijnt hij snel weer.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

de 2e tuner is nog niet opgedoken in NL, ik heb de tuner geretourneerd. Conclusie prima, mooi vormgegeven, HD tuner die voor iedereen geschikt is die alleen met zijn abbo tv kijkt.

 

Zeer gebruiksvriendelijk en redelijk snel met zappen, ik ga weer verder met mijn echte hobby box de Reelbox Avantgarde.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Vandaag kreeg ik van een relatie een Lyngbox te logeren voor een aantal maanden.

 

Aangezien er op dit board weinig over deze doos geschreven is post ik nu mijn eerste ervaringen en zal ik de komende 2 a 3 maanden aanvullen waar nodig.

 

Citaat:
de 2e tuner is nog niet opgedoken in NL, ik heb de tuner geretourneerd. Conclusie prima, mooi vormgegeven, HD tuner die voor iedereen geschikt is die alleen met zijn abbo tv kijkt.

 

Zeer gebruiksvriendelijk en redelijk snel met zappen,

 

Is toch een beetje korter geworden dan 2 a 3 maanden zeker, frown

 

 

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...