Ga naar inhoud


HVR-4000 + DVBdream + rotor werkt niet :?


Aanbevolen berichten

ik twijvel als deze nu hier moet of in een deeltje,

 

ik heb dus een hvr-4000 DVB-T/S/S2 combo kaart gekocht,

icm met DVBdream prima beeld op de sat kanalen,ook HD is prima te pruimen.

 

alleen om 1 of andere reden krijg ik het niet voor elkaar om de rotor te laten draaien door dvbdream..

 

alle mogelijke opties in dvbdream om het ding te laten draaien werken niet, usuals, gotoX etc

 

zelfs de knopjes xx stappen / seconden draaien naar oost / west doen niets frown

 

dacht eerst dat de disecq commando's mischien niet goed gingen omdat ik hem doorgelust had uit mn Dreambox (welke WEL de rotor kan draaien, dus de rotor is niet defect).. maar rechtstreeks doet die het ook niets frown

 

progdvb eens geprobeerd, deze heeft t wel 1x voor elkaar gekregen om de motor terug naar zn 0 punt te krijgen, maar nou zit er ook weer geen beweging in. en progdvb is ook zo onstabiel als ik weet niet wat.

 

iemand nog dingen die ik KAN proberen om met dvbdream mn rotortje te laten draaien :?

 

heb trouwens een SG2100 rotortje

 

 

 

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


hmm mja,

 

dvbvieuwer doet hem ook niet draaien, kan wel een channel scan doen maar als ik dan iets wil kijken is de hardware ineens niet meer gevonden :')!

 

heb nu mediaportal er op ( op een verse installatie van Wintendo ) en t lijkt dattie um KAN draaien smile

 

Zou t aan de drivers van hauppauge kunnen liggen?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wintendo wat is dat?

 

Ik weet niet waaraan het ligt dat de ene software wel werkt en de andere niet.

 

Hoe snel gaat het zappen onder mediaportal.

 

Met die kaart die jij hebt kan je dus

 

DVB-T/DVB-s en DVB-S2 kijken zou mooi zijn als je zou kunnen testen of diseqc 1.0 ook onder mediaportal werkt icm met jou kaart. Ik krijg het niet werkend zoals het zou moeten met een tt1500 budget.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wintendo -> windows :')

 

onder mediaportal is de boel dus alles behalve stabiel, maar t zappen gaat best aardig zolang de boel niet crasht laugh

 

met mediaportal ( tv server ) kan ik mn rotor laten draaien.. dus Diseqc 1.2 lijkt zelfs te werken wink

 

 

en ja hij kan inderdaad DVB-T en DVB-S/S2 aan wink

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...