Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
hayman

verschill tussen switch en Uncommitted switch

Aanbevolen berichten

hallo satterZ

ik wil graag weten wat is het verschill tussen switch en Uncommitted switch ...?

sorry ben ik een leek wat dat betreft ...

alvast bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@hayman, met een gewone diseqc switch kun je maximaal 4 lnb´s schakelen. Met een uncommited erbij kun je weer 4 groepen van diseqc switchen schakelen, in feite dus 16 lnb´s. Maar je ontvanger moet dan wel "uncomitted" ondersteunen. Bij gebruik van uncomitted heb je dus 4x diseqc 4:1 switchen nodig en 1x uncomitted switch laugh

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

bedankt voor die reactie

maar kan ik dan wel een gewoon 4 in 1 switch gebruiken en exrta LNB bij op een uncommit switch ...?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@hayman, stel dat je 5 lnb´s wilt gebruiken icm een uncommitted switch, dan kun je de 5e lnb op poort 2 van de uncomitted aansluiten. En je 4 in 1 switch komt dan op poort 1 van de uncomitted switch. Maar nogmaals je ontvanger moet wel uncommitted ondersteunen anders gaat het niet wink

Maar in je handtekening zie ik ontvangers staan die dit ondersteunen smirk Maar ook daar zie ik staan dat je een Multytenne gebruikt, dan zou ik een extra lnb niet aanraden. Deze schotel vind ik zelf "matig" en is moeilijk uit te breiden door het te "krappe" ontwerp en de te kleine schotel crazy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik ga een andere schotel naast die multytenne platsen een van 110 en wil ik 26E ontvangen,,

dan ga ik proberen wat jij zei multytenne in inputs 1 en die andere in input 2 en kijk bij config hoop dat het gaat werken

dat ga ik op die DM800 aan sluiten

bedankt voor jullie hulp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen