Ga naar inhoud


[500] doet niks meer na upgraden naar jade


Gast Paulevski

Aanbevolen berichten

Hallo, Heb zojuist mijn db500 via handmatige update naar jade getracht te upgraden. doet nu helemaal niks meer.zwart beeld.

bestand geupdate naar root.cramfs en geplaatst in var/temp.

alles ging goed maar beeld blijft nu al meer dan 20 minuten op zwart.dreambox opnieuw aanzetten werkt geeft ook geen resutaat.probeer ik via dcc - ftp contact te krijgen lukt dat niet.krijg melding van "error 10057 in function send socket is not connected.in ftp menu zie ik ook geen bestanden meer staan.Wat nu te doen??????????????????groetjes,Paulevski

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi tuupje,aan de db500 knat is dat zo,n aansluiting met 9 puntjes.moet dat ook aan de pczijde of mag dat ook die grotere met 25 pntjes zijn???groetjes,paulevski

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paulevski
Hoi tuupje,aan de db500 knat is dat zo,n aansluiting met 9 puntjes.moet dat ook aan de pczijde of mag dat ook die grotere met 25 pntjes zijn???groetjes,paulevski


Een nul modem kabel heeft twee negenpolige plug (male-female)
Flashen met nulmodemkabel en netwerkverbinding: http://www.dream-multimedia-tv.de/dm500/

Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor info,ga zo proberen of het lukt.moet eerst ff naar winkel zo'n kabeltje halen.nog vraagje: bestand naam veranderen weer naar root.cramfs of gewoon de orginele jade naam gebruiken waar img achter staat.groetjes,paulevski

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paulevski
dank voor info,ga zo proberen of het lukt.moet eerst ff naar winkel zo'n kabeltje halen.nog vraagje: bestand naam veranderen weer naar root.cramfs of gewoon de orginele jade naam gebruiken waar img achter staat.groetjes,paulevski

Gewoon met de originele naam flashen.

suc6
Grts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mobieltje, heb nog vraagje over nulmodemkabel.je zegt dat het male female moet zijn.op de db 500 wordt het female maar op mijn pc heb ik ook alleen maar de mogelijkheid om female te gebruiken.beide poorten zitten nl 9 puntjes.is dat een bezwaar of maakt dat niks uit.hoor graag van je voordat ik naar de winkel ga.groetjes,paulevski

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paulevski
Hoi mobieltje, heb nog vraagje over nulmodemkabel.je zegt dat het male female moet zijn.op de db 500 wordt het female maar op mijn pc heb ik ook alleen maar de mogelijkheid om female te gebruiken.beide poorten zitten nl 9 puntjes.is dat een bezwaar of maakt dat niks uit.hoor graag van je voordat ik naar de winkel ga.groetjes,paulevski


Sorry, foutje van mij.
In dit geval Dreambox <-> computer moet het een femail/femail zijn.

Origineel bericht van: skw
Een nulmodem kabel heeft aan beide zijden een 9 polige female stekker. Een male/female is een seriele verlengkabel


Dat is dus niet helemaal waar, een male/female heb je ook in een nulmodem uitvoering en wordt gebruikt bij het Patchen van een Pioneer en Philips decoder, bij een Mastera 1 t/m 5 zit ook die zelfde male/female kabel.

Grts
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...