Ga naar inhoud


[hdci1000] humax 1000 zit vast in OTA update


Bildstar

Aanbevolen berichten

Vanmiddag gekeken naar ned1 hd uitzending. Tijdens een dikke bui geen ontvangst en beeld bleef stilstaan. Na de bui bleef het beeld stilstaan maar het geluid ging weer door. Na een tijdje wachten nog steeds hetzelfde. Ontvanger in stanby gezet en toen weer opgestart.

Toen kwam popup scherm " the system software will now be updated".

Omdat ik geen update wilde drukte ik op exit maar toestel reageerde nergens meer op. Ten einde raad op ok gedrukt en toen werd een loaderversion up 2.04 geladen. Toen kwam "please wait a moment" en bij 85 % werd even gewacht waarna hij doorliep naar 100%. Scherm werd zwart en na een poosje weer het popup scherm "the system software will now be updated".

 

Een echte loop. Stroom er een tijd afgehad maar tot nu toe nog steeds de loop.

 

Ik geloof dat versie 2.25 of zoiets. Ik weet zeker dat er nog een nieuwe update is nl. 2.29. vandaar dat hij in de updatemode kwam.

 

Wie weet raad?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een 1000, maar heb die gepatchd toen dat nog kon.

 

Heb betreffende de ota update het volgende gevonden

 

HIER

 

Mijn toestel heeft altijd,zowel voor de patch als erna,veel kuren gehad.

Het enige wat ik kan bedenken is ,hem aan de achterkant aan en uit zetten en hopen dat ie op een gegeven ogenblik uit de loop raakt.

Proberen met de antenne eraf en cam eruit.

Ik ben wel eens een hele dag bezig geweest om hem weer tot leven te krijgen.

Het zou mij niet verbazen als het probleem door Humax veroorzaakt is.

Het is met de ota's wel vaker fout gegaan.

Als je het niet voor elkaar krijgt dan is de volgende stap een mail sturen naar Humax want zij zijn de veroorzaker van het probleem dus dienen ze het ook weer op te lossen,zeker gezien het feit dat dit een verplichte ota is waarbij je niet de keus hebt hem niet te nemen.

Succes

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal Juleke21.

 

Deze update vervangt de interne nagra door nds.

Ik heb wat duitse fora afgestruind en daar is wat loos betreffende deze verplichte update,maar ik ben niemand tegengekomen met een vastgelopen of in loop geraakte 1000.

 

Dus antenne eruit,cam eruit en dan maar met schakelaar achterop aan en uit zetten tot dat ie het weer doet en vooral geduldig blijven en lang wachten.

Of zet hem een keer aan en kom na 2 uur nog eens kijken of ie weer tot leven is gekomen.

Vooral de antenne niet in steken voor dat ie ut weer helemaal doet.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...