Ga naar inhoud


Gevraagd reister progje om ww uit te lezen


Hasselt

Aanbevolen berichten


'een register bestandje'

 

*.reg ??

 

Dit kan niet. Deze bestandjes zijn bedoelt voor het toevoegen aan je registry.

 

Daarnaast ben ik er 100% zeker van dat je User info gecodeerd staat opgeslagen. Dit kan natuurlijk wel 'gekraakt' worden maar ik betwijfel of dit met een simpel bestandje zal gaan.

 

Je zult iets meer info moeten geven, en daarnaast ben ik erg benieuwd waarvoor je het dan nodig hebt. (Je weet dat je alles kan benaderen als je admin rights hebt - of kan aanpassen als je als Administrator inlogt?)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

 

Misschien bedoel je System Information for Windows?

 

http://www.gtopala.com/

 

Dit is een programma waarmee informatie uit het register kunt uitlezen en zichtbaar kunt maken. Je ontzettend veel windows informatie mee opvragen, ook opgeslagen wachtwoorden,msn gegevens en licentie gegevens enzo

 

Succes,

 

The Iron Maiden

 

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

AVG Resident Shield gaf mij de volgende melding na unzippen:

 

Potentially harmfull program HackTool.CBX

 

vraag mezelf meer en meer af waarom je zoiets nodig hebt...

 

Als jet om jouw PC gaat dan kun je alle wachtwoorden etc. veranderen door als Admin in te loggen... kan me dus alleen maar voorstellen dat je dit op iemands anders PC nodig hebt omdat je ergens in probeert te komen waar iemand je niet in wilt hebben.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Als jet om jouw PC gaat dan kun je alle wachtwoorden etc. veranderen door als Admin in te loggen... kan me dus alleen maar voorstellen dat je dit op iemands anders PC nodig hebt omdat je ergens in probeert te komen waar iemand je niet in wilt hebben.


Of je wil de wachtwoorden weten om te kunnen (mee)kijken. Je kan als admin idd. de wachtwoorden wijziggen alleen weten dat de mensen waarom het gaat het ook!

Er was ooit een (unix/linux) disk waarvan je opstarte en die gaf dan ook alle gebruikers en wachtwoorden maar of dat nou ook met xp was weer ik niet meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat houdt in dat het programma bij AVG bekend is en gebruikers waarschuwt dat er zulke software op de PC staat.

 

Het is geen virus of trojan maar een pass reader - vrij ongevaarlijk op zichzelf maar wel vervelend als mensen het gebruiken voor verkeerde doeleinde. Daarom geeft AVG een melding.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...