Ga naar inhoud


[TF 7700 HSCI] Nieuwe firmware TF-HSCE 7.00.93


garp44

Aanbevolen berichten

Zojuist de laatste versie TF7700-HSCI firmware van de officiele Topfield website gehaald en geinstalleerd.

 

Eerste indruk :

zappen gaat merkbaar sneller - ik vind het zelfs aangenaam snel - en ook het scrollen door de lijst met opnames op de harddisk kost aanmerkelijk minder tijd.

 

We zullen in de praktijk moeten ervaren of de problemen met de harddisk zijn opgelost..

 

 

Ruud

 

 

 

 

 

VU+ Solo2 met VTI 5.1.0 - NanoXX 9500HD - Topfield TF7700HSCI - 78cm Philips schotel draaibaar van 68.5E-45W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hé bedankt.

 

Ik moet zeggen dat hij tot nu toe probleemloos werkt en jouw bevindingen kan ik alleen maar beamen. laugh

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast decodertje

ja de dragon is een lekker snel zappertje.

 

veel beter dan die trage diablo.

 

maar ja geen thor met de dragon.

 

alles zijn voor en zijn nadelen.

 

misschien als premiere binnenkort overgaat en het emu gedeelte verwijderd word uit de diablo dat hij weer sneller zapt.

 

we wachten af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm,ik hoop dat het door mijn nieuwe USB HDD komt maar

sinds de update naar .93 heb ik voor het eerst

uitvallers in beeld en/of geluid.

 

Het timer overzicht is nog steeds niet gesorteerd op

tijd en blijft een zoekplaatje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja ook opgevalle, gisteren waren ook ineens alle opnames weg (hd=leeg), effe een test opname gedaan en afgelopen nacht wat getimed, en dat is allemaal goed gegaan. Ik zou bijna zegge dat het ding een dagje nodig heeft om te wennen :D aangezien dat hangen/uitvallen nu ook weg is. Geen reset gedaan, met topset alles trug geblaze na firmware upgrade. very vreemd...

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Monterey
Helaas geen opname mogelijkheid meer.
De lijst programma's opgenomen met firmware 7.00.84 is wel zichtbaar en uiteraard af te spelen.
Timer opname werkt daardoor ook niet.



Wellicht is dat dezelfde bug waarover ik zojuist in het Duitse TF forum lees : bij een flinke test trekt iemand de conclusie dat de .93 firmware slechts 256 index entries in een Harddisk folder toelaat ? Met de .84 firmware zijn de opnames er gewoon nog.

Zelf gisteravond toch weer een vastloper bij een opname gehad, zodat het toch weer nodig was om de HD aan de PC te hangen en het probleem op te lossen.

Ik ben toch enigszins teleurgesteld dat ook na deze 3e update het opnemen nog steeds niet naar behoren lijkt te werken.

Ok, de PVR functie is een extra mogelijkheid die er bij de aankoop van deze ontvanger niet was, maar nu de optie er is vind ik dat het ook gewoon goed moet werken.

Voor een hobbyist is het allemaal nog wel te behappen, maar voor een niet-technische koper is het eigenlijk niet te doen.
Jammer, want het is verder een fijne ontvanger..

Ruud

VU+ Solo2 met VTI 5.1.0 - NanoXX 9500HD - Topfield TF7700HSCI - 78cm Philips schotel draaibaar van 68.5E-45W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de zeer lange tijd die het geduurd heeft voor

de firmware verscheen is het resultaat teleurstellend.

Wat ik mis is een mogelijkheid films in twee stukken

te hakken, dus b.v. eerst beginstuk (te vroeg gestart

via timer) en daarna eventueel eindstuk eraf.

 

Het lijkt erop dat in de bestand browser niet alle

bestanden meer getoond worden. Er wordt dus gefilterd.

Vroeger kon ik Windows systeem mappen zoals Recycled

via de Toppy wissen, nu zie ik ze niet meer.

 

Was in mis aan de Top is een platform onafhankelijk

bestandsformaat dat makkelijker door media spelers e.d.

afgespeeld kan worden. Ik ga op zoek naar een andere

receiver met netwerk mogelijkheden en een ander bestands

formaat. De Toppy wordt straks reserve.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even op de duitse fora gekeken:

 

Citaat:
nach dem ich die neue FW 7.00.93 seit zwei Tagen auf meinem Receiver habe, häufen sich

 

Ausfälle ( bzw. Meldung Fehler ), Filmabrüche und beim Start die Nichterkennung der HDD ...

 

Dies mit verschiedenen Platten, die bis zur FW 0.84 keine, oder geringe Probleme hatten !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Monterey
Wat is de originele Topfield site?




Zie mail

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben weer trug naar de 14feb versie en die werkt tog stukken beter dan al die nieuwere... zelfs de HD ziet deze versie prima, speelt alles af wat ik heb opgenomen met de .93, zapt ook net zo snel en het lijkt erop dat een HD format met de .93 deze 14feb versie het HD gedeelte sneller maakt. Maar eerst weer eens een paar dagen spelen voordat ik blije dinge ga roepe :D

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...