Ga naar inhoud

[8000] eind augustus te koop?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Zie net op Dr Dish van hemzelf een bericht, dat DM de 8000 eind van augustus 2008 te koop aanbied in Duitsland!???

Of en wat er dan van de testexemplaren terecht komt is dan de vraag, of misschien bedoelen ze juist dat ..... ?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

@Hoeba,

Bedoel je een bericht van DrDish op zijn televisiezender of op zijn website?

Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Geplaatst:

Sat zender Dr Dish zag ik het zonet.

Het Engelse deel, duits volgt later, tijdens het vragenuurtje.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

Straks eens kijken of het me lukt wat meer te weten te komen

in het Duitstalige gedeelte van DrDish Television.

Het zou me niet verbazen als het alweer achterhaalde informatie is.

DrDish heeft geloof ik al een tijdje vakantie en tot 29 augustus a.s.

wordt voortdurend dezelfde aflevering van DrDish uitgezonden.

Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Geplaatst:

Is hetzelfde verhaal als op hun website, DrDish Knowledge - Episode 15, bij online tv.

Groetjes,
Hoeba

Geplaatst:

Ik hoop dat ie snel komt. Lijkt mij een fantastische ontvanger. Dan moet je nog een jaartje wachten totdat alle bugs eruit zijn en dan eindelijk. Kan iedereen hem kopen (als je budget het toelaat). We zullen na de release datum snel de eerste reacties zien. Tot die tijd afwachten.

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Geplaatst:
Origineel bericht van: Neptunus
Er zit zeker weer geen koel fan in, toch?

Waarschijnlijk niet, maar zeker weten doen we het pas wanneer de doos beschikbaar is. Ik vraag me af of het ook nodig is.. Deze kast is natuurlijk wel een stukje groter dan de DM800...
Overigens hoor ik nog geen geluiden dat er al beta-boxen uitgeleverd zouden zijn. Dit zou vorige/deze week gebeuren. Maargoed, deze week is dan ook nog niet voorbij wink

Geplaatst:

Dream Multimedia wil zijn nieuwste paradepaardje presenteren tijdens het Internationale Funk Ausstellung (IFA) in Berlijn. Volgens Dream Multimedia zal de ontvanger dan vanaf eind september te koop zijn in de winkels met een prijskaartje van 900 euries (zonder hardeschijf en DVD optie). Dream Multimedia benadrukt dat het nu echt zover is, en de DM8000 HD PVR nu echt op de markt gaat komen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Als dat zo is, snap ik het nut niet van die beta testboxen actie, zal wel aan mij liggen. Of is het gewoon een voorverkoop met niet zeuren contract, want je hebt een betabox gekocht!

Toshiba 46RV555D

Pioneer VS-922 + Wharfedale
DM8000 S-C-T OpenATV 4.1
Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
misschien krijgen de testers 'm met 500gb hdd,wifi,en dvd voor 899
en de normale klant kan'm kopen zonder hdd,wifi en dvd ook voor 899.

Koop ik hem liever in de winkel. Door de extra winst die DMM nu maakt, er zit geen distributeur en dealer tussen, kunnen ze die extra spullen er best bij geven.
Een sigaar uit eigen doos heet zoiets.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.