Ga naar inhoud


Sony HTD-780SS aansluiten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben voornemens om binnenkort deze Home Cinema Set te kopen. Ik ben niet zo'n held met al die snoeren en kabels om aan te sluiten. Ik heb geprobeerd om een handleiding te vinden, maar die staat nog niet bij Sony op de site. Is nog te nieuw denk ik.

Link: HTD-780SS

 

Voordat ik hem koop en het toch niet blijkt te kunnen icm de apparatuur die ik heb, vraag ik aan jullie of iemand weet of het mogelijk is om het volgende allemaal aan te kunnen sluiten. Het gaat me natuurlijk niet om de boxen aan te sluiten. Daar kom ik zelf wel uit.

 

Mijn bedoeling is om alles via HDMI aan te sluiten en niet via Scart. De HCS heeft 1 x HDMI uit en 3 x HDMI in. De DVD recorder heeft 1 HDMI uit (volgens mij). Ik heb een full HD TV met 2 HDMI aansluitingen. Ik heb een Topfield HD satelliettuner met 1 HDMI aansluiting. En om het moeilijk te maken heb ik ook de HD DVR box van UPC met 1 HDMI aansluiting.

 

Mijn huidige situatie: ik heb de boel ooit aangesloten via een JVC Home Cinema Set. Deze oude set heeft geen HDMI (was er toen misschien nog niet?). Ik heb nu een HDMI kabel tussen de sat tuner en de TV en een HDMI kabel tussen de UPC box en de TV. Van mijn TV loopt een Scart kabel naar de HCS. Verder heb ik een optisch kabeltje van de sat tuner naar de HCS en ook eentje vanaf de UPC box. Anders had ik geen geluid. Ik moet alleen aan de achterkant van de HCS dat optisch kabeltje even omwisselen als ik switch tussen de sat tuner en de UPC box. Er zit daar maar een optische aansluiting. Volgens mij zitten er 2 achter in die nieuwe HTD-780SS.

 

Wie kan me vertellen of het e.e.a. mogelijk is. Alvast hartstikke bedankt voor de moeite.

 

Groeten, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...