Ga naar inhoud


DiSEqC Switches 14in1??


Loui (K)

Aanbevolen berichten


ik heb er nog nooit van gehoord van 1 in 14 of zo

disecq kent alleen diseqc repeat dat kan wel tot 16 lnb`s

dan krijg je een soort piramyde effect met meerdre 1>4 disqs swiths

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digiden
ik heb er nog nooit van gehoord van 1 in 14 of zo
disecq kent alleen diseqc repeat dat kan wel tot 16 lnb`s
dan krijg je een soort piramyde effect met meerdre 1>4 disqs swiths


Ja oke maar toch weet ik dat ze er zijn maar ik weet niet meer waar het was welke site welke firma.Was een mooie oplossing voor de T50 of de T90.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mehrteilnehmer Anlage, zeer populair bij de Duitsers.

Moesten wij wat vaker gebruiken. Onnodeloos veel grote schotels ondeugdelijk aan flatbalkons. Even googlen op de 1e twee duitse woorden. Kom je wel uit waar je aan spullen kan komen. En duitse boards die dit bespreken. Verder hou ik me er even buiten anders vind Tox het niet leuk dat ik weer present ben met bepaalde links met niet geziene shop link. Heb er jaren geleden enkele postings aan gewijd. In het spel moeten de receivers ook de mehrteilnehmer anlage aankunnen. Sinds het digitale werk is dat wat lastiger en zul je de frequentieshifts handmatig moeten doen.

Heb nog een leuke analoge twin Philips liggen die dat in het menu kent. (smatv) Volgens mij is er nog een antwerps boardlid die dit installeert. Er is een nadeel net als bij de kabel: wie bepaalt waarop de schotel(s) en LNB's gericht staan? Iedereen vindt een USALS/Diseq 1.2 motortje wel leuk maar kijkt meestal alleen Astra 1/Hotbird. Vroeger 2 twinlnb noodzakelijk, maar met de huidige quatro's wat leuker. Bedrijf trouwens al jaren 3 receivers en DVB PCI kaart gelijktijdig met tot voor kort 3 schotels, 4 lnb's (2 twin's) en een Stab HH120. Bij tijden komt nr 4 een 180 cm Jonsa ook nog uit de garage en speelt mee.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...