Ga naar inhoud


Hallmark definitief weg!!


Caesarion

Aanbevolen berichten

Goedendag medegebruikers,

 

Onlangs wilde ik de nieuwe frequentie gegevens van Hallmark invoeren, maar kreeg nog steeds géén beeld

Ik heb daarna in de hoofd-tv lijst alles van Hallmark verwijderd.

 

Daarna opnieuw handmatig de frequentie gegevens ingevuld (ASTRA 19,2 - 12343 - H - 27500 - 3/4), maar wat zegt de inverto............

Geen nieuwe zenders gevonden, hij staat wél netjes in het lijstje bij de frequentie.

Maar als ik naar de hoofd-tv lijst ga staat hij er niet bij crazy

 

Het staat dus érgens opgeslagen, maar waar????????

 

Nu zou ik natuurlijk een fabrieksreset kunnen uitvoeren maar dan ben ik alles kwijt en moet alles weer opnieuw inlezen en maken (fav. lijsten enzo).

Ik hoop daarom dat iemand weet wat er gebeurd kan zijn.

 

groetjes,

 

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Met uploaden bedoel je met de PC-suite data uploaden (waar je Hallmark aan had toegevoegd)? Zo ja:

Let op, het uploaden van data met de PC-suite is nog steeds een gok-proces, en tot hun eigen schande doet FTA daar ook niets meer aan. Het beste kan je het zo doen:

1- fabrieksreset Inverto;

2- reboot Inverto;

3- nu volgt de eerste installatie wizard: kies willekeurige gegeven, maar kies NIET Nederland. De overige instellingen zijn niet van belang;

4- zet de Inverto op een FTA kanaal;

5- start nu pas de PC-suite en upload de gegevens.

 

Het uploaden is pas klaar, als de voortgangsbalk, nadat echt 100% was aangegeven, vanzelf verdwijnt. Controleer of alle zenders er daadwerkelijk in staan (ga naar het laatste kanaal en zie of dat nummer overeenkomt met het laatste kanaalnummer in de PC-suite, en of alle FAV-lijsten er in staan). Zo nee: nogmaals dezelfde procedure.

 

Je ziet het: het is even sukkelen met zo'n humeurige dame, maar op bovenstaande manier lukt het altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...