Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit bericht komt van de importeur van nederland.

De Dreambox DM100 wordt het kleinste Dreambox model. Zowel qua afmetingen als ook qua prestaties.

De Dreambox DM100 zal zoals u dit van fabrikant Dream Multimedia gewend bent, over een 10/100Mbit netwerkaansluiting beschikken. Het Operating System is echter niet een Linux Operating System zoals bij alle andere Dreambox modellen, maar een eigen (closed source) Dream Multimedia OS.

De DM100 beschikt over een DVB-S tuner en is daarmee niet geschikt voor HDTV uitzendingen.

groeten,JBnl

Geplaatst:

Volgens mij is dit een heeeeeeeel erg oud artikel. Bovendien is die "dream" 100 toch helemaal niet interessant.

Het is gewoon een simpel ST omega chipsetje met ST firmware er op. De netwerk aansluiting is er aan "geplakt" zodat je een beetje newcamd en radegast kan sharen en als ze radxnl een zak geld geven, misschien ook nog cccam. Zo'n kastje koop je op iedere hoek van de straat, maar dan met een ander merkje er op en nog 75 euro goeiekoper ook.

De software is en blijft closed source en geen linux.

Met andere woorden: Geen Dreambox dus.

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: JBnl
Dit bericht komt van de importeur van nederland.

Hebben we die in Nederland dan?
Distributeur bedoel je.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Volgens mij is dit een heeeeeeeel erg oud artikel.

Was overigens wél te zien op de laatste beurs in Keulen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Volgens mij is dit een heeeeeeeel erg oud artikel. Bovendien is die "dream" 100 toch helemaal niet interessant.
Het is gewoon een simpel ST omega chipsetje met ST firmware er op. De netwerk aansluiting is er aan "geplakt" zodat je een beetje newcamd en radegast kan sharen en als ze radxnl een zak geld geven, misschien ook nog cccam. Zo'n kastje koop je op iedere hoek van de straat, maar dan met een ander merkje er op en nog 75 euro goeiekoper ook.
De software is en blijft closed source en geen linux.
Met andere woorden: Geen Dreambox dus.

Ron

Bedoel je hiermee dat radxnl de cccam emu heeft gemaakt of lees ik dit verkeerd ?

gr.
nvl

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Geplaatst:

[off-topic] Ja, dat wordt in ieder geval door diverse mensen uit het apeldoornse hardnekkig beweerd.

Het kan ook haast niet anders want hoe komt anders cccam in die linkey? De linkey software wordt gemaakt door radxnl.

[/off-topic]

Ron

Geplaatst:

Inderdaad en andere wie zoiets zeg(t)(gen) wordt gelijk gebanned hier op het forum dan zijn het maar suggesties dit niet ?

Geplaatst:

Laten jullie nu beide net twee lieden zijn waar ik gezien het verleden maling aan heb en bij mij (alweer) op de nominatie voor ex-lid staan.

Geplaatst:

[off-topic]

Origineel bericht van: merlin1
Inderdaad en andere wie zoiets zeg(t)(gen) wordt gelijk gebanned hier op het forum dan zijn het maar suggesties dit niet ?

als je nou zei dat er sneller wat topics gesloten zou worden die een gerucht in de wereld zou helpen, dan zou je gelijk hebben.

maar dat er mensen er gelijk uitgeknikkerd worden??? moet je echt beter je best doen.

[/off-topic]

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

Ja als je net als merlin1 voortdurend overal negatief over bent en dan vervolgens ook nog openbaar commentaar hebt met als doel hier wat vuurtjes aan te wakkeren, ben je wel zo ex-lid hoor. Daar waarschuwen we niet meer voor.

Het topic gaat op slot. Er komt toch niets zinvols uit voort.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.