Gait33 Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Ik draai op een dm7025+ Nabilo Black Hole met als emu G-box 2.25c. Ik heb het volgende probleem: Als ik de box zeg maar s'avonds uitzet (op standby) en s'morgen hem weer aanzet dan heeft hij zwart beeld, nu moet ik even een keer heen en weer zappen en dan geeft hij beeld. Dit vind ik op zich het probleem niet, maar nu komt het: Als ik wat wil opnemen op de hdd dan moet ik de box aan laten staan,en in de timer aangeven dat hij na de opname in standby moet gaan staan. Als ik hem aan laat gaan vanuit de standby modus, dan neemt hij dus zwart beeld op. Is dit een instelling wat verkeerd staat? wie heeft de oplossing? Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Gait33 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2008 ben ik de enige met dit probleem? Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
phil 3548 Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Jij bent niet de enige met dit probleem. Ik heb hier precies hetzelfde probleem maar dan met het Ronaldd image. Dus aan het image ligt het niet. We wachten rustig af totdat er iemand met de oplossing komt. DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Gait33 Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2008 Oke dat scheelt alweer, want ik zat er aan te denken om er een ander image in te blazen, vond het wel jammer want Nabilo loopt hier perfect, dus dat hoef ik (gelukkig) niet te veranderen. Dan zou het dus aan de gbox moeten/kunnen liggen. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
yourlaur Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 Het probleem met het opnemen heb ik opgelost door de ontvanger uit te zetten op een zender die je niet opneemt (bv BVN) Je zult zien dat hij dan wel opneemt (bv NED1) Test dit maar eens. yourlaur
Gait33 Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2008 oke we gaan het testen. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Gast Sinbad Geplaatst: 27 augustus 2008 Geplaatst: 27 augustus 2008 verwijderd. heeft niets met dit topic te maken, aub zelf een post openen i.p.v iemands post over te nemen
Gait33 Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2008 Origineel bericht van: yourlaur Het probleem met het opnemen heb ik opgelost door de ontvanger uit te zetten op een zender die je niet opneemt (bv BVN) Je zult zien dat hij dan wel opneemt (bv NED1) Test dit maar eens. yourlaur Inderdaad zo werkt het dus wel, heel fijn bedankt voor de tip! Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
WIWA Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: Gait33 Origineel bericht van: yourlaur Het probleem met het opnemen heb ik opgelost door de ontvanger uit te zetten op een zender die je niet opneemt (bv BVN) Je zult zien dat hij dan wel opneemt (bv NED1) Test dit maar eens. yourlaur Inderdaad zo werkt het dus wel, heel fijn bedankt voor de tip! Ja zo doe ik het ook, maar ik zal je nog 1 tip geven. Mocht je 2 programma's op dezelfde zender willen opnemen zonder dat jezelf daarbij tv gekeken hebt (dus niet gezapt) zorg er dan voor dat je nog een timer erbij programmeerd voor 1 minuut op een andere zender, want anders is de kans groot dat de 2e opname mislukt, heb ik hier al een paar keer ondervonden. Bij ongecodeerde zenders heb je dit probleem trouwens niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen