Ga naar inhoud


Popcornhour kapt ermee .


Gast fatfreddy

Aanbevolen berichten

Shit, denk ik vanavond een film te gaan kijken( Assassination of Jesse James in dit geval), de film speelt op een gegeven moment bevriest het beeld. Ik opnieuw proberen te starten maar helaas de popcornhour geeft geen enkele reactie meer. Stekker er uit en er weer opnieuw in helpt ook niet, alleen dat groene ledje dat gaat branden. Heb ik weer....en dat nog wel op mijn verjardag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Openschroeven kan best (als je een HDD wil instaleren bijvoorbeeld) maar wat je dan te zien krijgt zal je ook geen oplossing geven. Gewoon een lekker klein printplaatje met wat IC's er op, dat is het wel zo'n beetje.

 

Mijn vraag is, heb je er idd een HD in zitten? Staat de PCH ergens met weinig ventilatie .... want het kan best wel eens een hitte probleem zijn. Iets dat veel voorkomt bij PCH's , zeker als er een HDD in zit.

 

Dus ... ff laten afkoelen, en een lekkere koele plek vinden.

 

Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of probeer hem eens opnieuw te flashen. Op de site van PCH staat hoe je een dode weer tot leven kan brengen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch garantie dus dat komt best wel goed.

 

Een goeie HTPC kost gauw het dubbele en met oude spullen ga je het niet redden als je ook HDTV wil gaan kijken in alle formaten die de PCH kan weergeven. Vergeet ook het stroomgebruik en geluid niet.

 

Ik heb er laatst voor iemand 1 gebouwd en echt gezocht naar goedkope, stille, zuinige onderdelen. Gewoon in een desktopkast en was toch bijna € 500 kwijt. Het resultaat is zeer goed, maar je bent ook wel even bezig met configureren (mediaportal)

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn popcorn had na een flinke onweersbui ook de geest gegeven.

Ik heb toen contact gemaakt met hun en verteld dat mijn popcorn

niets meer deed en na wat heen en weer berichten hebben zij een

RMA aangemaakt zodat ik de popcorn (alleen het mainboard) kon terugsturen.

Heeft mij voor aangetekend versturen naar Californie €11,50 gekost en na 2 weken kreeg ik weer een nieuw mainboard retour.

Alles werkt weer prima en ik moet zeggen dat zowel de support als

de garantie afhandeling perfect is verlopen.

Ik zeg gewoon simpel... voor mij geen ander dan een popcorn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen in conclaaf met de popcorn mannen. Ik heb dit apparaat tweedehands maar van de vorige eigenaar de nodige gegevens ontvangen en adviseerde mij hetzelfde te doen als het verhaal wat jij hier schrijft. Hoe het verloopt laat ik nog wel weten.

 

Tot laters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je ook het beste doen

 

Als je op het forum leest, hoor je alleen maar goede dingen over de fabrikant.

 

Jammer dat je er problemen mee hebt, maar ze lossen het goed op

 

There's only two reasons to own a video camera, chase tornados and make sex tapes. And I don't see a cow in no tree, Tommy Lee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Ik ga morgen in conclaaf met de popcorn mannen. Ik heb dit apparaat tweedehands maar van de vorige eigenaar de nodige gegevens ontvangen en adviseerde mij hetzelfde te doen als het verhaal wat jij hier schrijft. Hoe het verloopt laat ik nog wel weten.

Tot laters.


Laat ze gelijk wat koelblokken meesturen, dan kunnen wij gelijk het warmte probleem verhelpen cool (mits er een hd inzit)
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vorige week met TNT post het mainboard opgestuurd en vandaag de mail binnen gekregen dat er een vervangend board is terug gestuurd. De service is toch wel o.k. van de popcornmannen. Wat die koelblokken betreft daar moet een andere oplossing voor gevonden worden ikzelf gebruik geen harde schijf dat geeft toch alleen maar lawaai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien warmte probleem:

 

1) Rechtopzetten in zo'n USB HDD standaard.

2) Plaats een 2.5 inch HDD, dan wordt ie

totaal niet meer warm en is mooit stil.

3) Deksel als mal gebruiken en eigen deksel

uit fijn gaas of oude kap versterker maken.

 

Frapant is overigens dat ik de HDD in de PCH met

het deksel eraf stukken minder hoor dan met het

deksel erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...