Ga naar inhoud


[pvr 5020] MHWEPG alleen now next ?


p1ppo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Bore realis
Hallo allemaal,

Ook geen EPG cry vanaf 23/24 augustus 2008, soms wel na resetten, maar dag later weer weg. Dan alleen nog maar now/next programma.
Canal Digitaal is blijkbaar op iets andere codering overgegaan, of teruggegaan naar oudere coderingen omdat enkele ondersteunde ontvangers problemen hebben met nieuwe EPG software oid, zie Canal digitaal site.
Ben wat aan het rommelen geweest met herinstalleren, down-/upgrade firmware.

Op dit moment geeft Pvr5020_el110_v1104_tsw_com_20060822.mem continu zelfde resultaat, wel EPG te zien t/m volgende dag, maar helaas in oude weergave.
Aangezien ik toch nog wat opgenomen films van mij HD moest halen ben ik gelijk maar aan het testen geslagen.

Eerst oude FW erop gezet, Pvr5020_el106_V700_rsw_com_20050902.mem
Harddisk opnieuw geformateerd. Ook de ontvanger maar een totale reset (fabrieksinstellingen) gegegeven.
Dit level gaf verkeerde satelliet voor update EPG.
Stap voor stap volgende levels geprobeerd. (Als je wat bewaart heb je ook wat smile )

Ben nog bezig, maar volgende levels geven bij mij (op dit moment) een EPG lijst op alle betreffende zenders. (Het is wel weer ff wennen)

Bootversie : 1.10
EPLD-versie : 0.11
S/W-versie : 1.1.0 Beta_1104
db-versie : 1.09

grtn, Peter


Na wat onderzoek en testen afgelopen avond blijkt EPG te blijven functioneren bij firmware level [color:#3333FF]Pvr5020_el111_V1224.

Je hebt dan de nieuwe layout, EPG lijst is voor een dikke 24 uur, was een dikke week geleden langer.

Hoger level geeft alleen now/next weer.
Misschien gaat Gorefest, het clarkebelt team nog wat doen, zie ook : [/color]
Clarkebelt forum : PVR5020 EPG problems since 23/24 - 08 2008

Het level was op moment van schrijven niet te downloaden van clarkebelt.nl, maar misschien heb je het zelf nog.
Kreeg de melding :
The document is being edited/updated by an user and is unavailable at this moment.

grtn, Peter
Link naar reactie
Delen op andere sites

@all

 

Bewuste fw level net geupload,

 

Downloaden vanaf :

Pvr5020_el111_V1224_tsw_com_20070503.zip

 

grtn, Peter

 

PS. Heb nu wel vaker als voorheen problemen met decoderen, bij schakelen naar andere zenders, vooral snel, kan het voorkomen dat de pvr5020 blijft hangen. Duurt het te lang, gebruikelijke procedure, uitzetten, cq netspanning er even af.

 

Volgens mij is fw eycon-5512 dezelfde, is alleen groter.

Misschien is er iemand die deze file kan ombouwen. Direkt in de pvr5020 programmeren is niet mogelijk, vanochtend geprobeerd, geeft dan foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

epg problemen waren er al sinds 2 maanden ivm tvv, nu ook op canal digital..........

had de hoop opgegeven echter nu zit ik niet meer" bijna alleen" meer met de epg problemen, ergens ben ik hier een beetje blij om, wie weet komt er toch nog " een laatste " aanpassing .........

ik noemde het een tijdje geleden " een luxe probleem " echter moest het kunnen opgelost worden alvast heel heel hartelijk dank

 

 

echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb

triax 78

module canal digital met NL kaart ( groen )

module Canal Digital met TVV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje raar eigenlijk..De epg werkt, Cd wijzigt wat en dan moet je de software aanpassen. Misschien is het handiger, in ieder geval eerlijker,dat CD zich aan de standaard op basis waarvan ze de epg leverden houdt.

ClarkeTech ET9000 met wave frontier t55 en 4 twin lnbs op Astra 1,2,3 en Hotbird.

 

 

Locatie: 1339

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees net het volgende in een ander forum waar ook problemen met de EPG worden gemeld:

 

"...zoals reeds gezegd de EPG die opgepikt word van ned1,2,3 werkt niet voor de zender van tvv (en ENKEL tvv) van de oude transponder !

Indien je de nieuwe gebruikt: 12,721 GHZ dan lukt alles weer wel..."

Zie: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1481951/fpart/5

 

Zou dat de oplossing zijn, moeten we een andere transponder instellen? Gaat niet lukken vrees ik, deze transponder is niet te kiezen bij de epg settings.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pacman


Wat een drukte op die EPG.
Het klopt toch nooit.


Dat is niet helemaal waar Ruud....af en toe klopt het inderdaad wel eens niet, maar het merendeel was toch wel juist. En juist de eenvoud om iets te programmeren, met gelijk de juiste omschrijving op de harddisk maakte de epg als een zeer waardevolle optie.

Ik vindt het dan ook erg jammer dat het niet meer werkt...maar wie weet...komt er nog een updateje wink

Groetjes,

 

Kor

Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...