Ga naar inhoud


ipbox 900HD en tv


Cobus R

Aanbevolen berichten

Als ik deze aansluit dan schakelt de tv (als ik menu in druk of kanalenlijst op de decoder)weer naar de tv (normale)stand dat heb ik ook op de scart aansluiting en op de hdmi wat is daar tegen te doen ?

 

ps het betrefd een hd ready toestel.

ik had hem geselcteerd op 720 P

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Komt denk ik omdat je AB de TV aan kan sturen, er zitten knopjes op je AB om dat te kunnen doen. Bovenaan de AB, 2 knopjes: 1 gemarkeerd 'stb' (rechts) en de ander 'tv'. Als je ontvanger uit- en weer aan zet en verder niet aan die knopjes komt, dan zou je het probleem niet moeten hebben. Druk je echter op het 'tv' knopje, dan doet-ie wat-ie moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je TV zou daar ook op MOETEN reageren, begrijp ik, maar alleen maar nadat je het knopje TV hebt ingedrukt. Wil je dat weer uithebben dan moet je op het knopje STB drukken en vansf dat moment moet je TV niet meer reageren op de AB van de HD900.

 

Doet-ie dat dan toch dan heb je een TV die klaarblijkelijk de codes van de HD900 ziet als de zijne - daar weet ik ook geen oplossing voor, eigenlijk. Maar het zou niet voor moeten komen, omdat er per fabrikant een eigen identificatiecode bestaat, die door anderen niet gebruikt zou moeten worden. "Zou moeten worden", hoor je het me zeggen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan sluit ik me aan bij je "getverdegetverde.."..

 

Toch nog even voor alle zekerheid: doet-ie het ook als je de HDMI kabel er uit trekt? Dus: zet de HD900 uit, probeer dan of je met je zapper van de HD900 de TV kunt bedienen. Is dat niet zo, dan zit het niet in de zapper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat doet hij als ik op bv de menu knop druk krijg ik dat de tv naar de gewone tv modus gaat als ik op de ok knop druk gaat de tv naar de mute mode en nogmaals er weer uit

 

Dus al met al is deze combi waardeloos.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opmerkelijk, dan heeft de Vestel dus een paar codes in gebruik die van de Koreanen zijn, of net andersom. Sja, daar kan ik ook niets aan doen. En als je gaat klagen bij Vestel dan heeft ABcom het gedaan, ga je klagen bij ABcom dan zal Vestel de schuldige zijn, vrees ik.

 

Ik leef met je mee, al helpt dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...