Ga naar inhoud


MHW - EPG voor Echostar/Eycos weg.


Dukdalf

Aanbevolen berichten

Wat zou er gebeurd zijn, waardoor de MediaHigway voor de Echostars 5020 en zijn evenknie de Eycos 5012 weg zijn?

De Topfields draaien gewoon als vanouds door zonder enig probleem.

 

Heb gebeld met CD maar zoals gewoonlijk weer een flut antwoord gekregen.

Lag niet aan CD en moest maar contact opnemen met de fabrikant van de ontvanger.

 

Ik heb tegen de telefonische deskundige van CD gezegd dat die in Korea woont en dat ik zijn telefoonnummer niet heb.

 

Ze leren het daar bij CD ook maar niet, dat een klant die een niet gecertificeerde ontvanger heeft en maandelijks 25 euro's overmaakt, ook een klant is.

 

CD zorgd er weer eens voor dat ik toch dicht bij een overgang naar de kabel ben.

Ook de prijzen liggen bij de kabel op dit moment net even wat plezieriger als bij CD.

 

Misschien zouden de gebruikers van NIET gecertificeerde ontvangers eens massaal richting CD hun ongenoegen hierover kunnen uitspreken, zodat er ook naar hen geluisterd wordt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het je een troost mag wezen..

 

Ik heb een goedgekeurde ontvanger, heb wel tv vlaanderen.. (zelfde firma) En mijn EPG is ook weer om zeep. Dus ligt het probleem wel bij cd of tvv

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...