Ga naar inhoud


[DM500+] CanalDigitaal te kijken met deze dreambox ?


ivoss

Aanbevolen berichten

Maar in deze versie zit dus nog geen mogelijkheid voor ccam selectie.

 

Zekers wel,druk op blauw,van de afstandbediening,softwarebeheer,dan download latest menu,dan download,dan CCcam 2.09,en CCcam cfg.2.09!

 

Dan exit!

 

weer blauw,sofcam instellingen,derde regel,standaard softcam,druk je op ok,en zie je CCcam 2.09,ok,dan blauw,rood,groen.

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: WizzOfOz
en na bovenstaande stappen moet ik dus mijn originele canaldigitaal kaartje kunnen gebruiken (hoop ik)?


Als jij precies doet wat daar staat: Gaan met die banaan .....

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

als beginner kun je beter Gemini gebruiken, daar staat alles onder de blauwe knop meteen klaar om te downloaden en hoef je geen extra handelingen uit te voeren.

PS: dit is een mening, voor iedereen ligt de voorkeur anders.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
als beginner kun je beter Gemini gebruiken, daar staat alles onder de blauwe knop meteen klaar om te downloaden en hoef je geen extra handelingen uit te voeren.
PS: dit is een mening, voor iedereen ligt de voorkeur anders.

Hoe hebben ze dit dan handiger gemaakt in Gemini. Ik sta wel open voor verbeteringen.
In PLi is 't zoals Boekkie beschrijft. 't Ophalen van het laatste software management menu is eenmalig en hoeft niet elke keer, alleen als er nieuwe downloads zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dAF2000
Origineel bericht van: allez l'om
als beginner kun je beter Gemini gebruiken, daar staat alles onder de blauwe knop meteen klaar om te downloaden en hoef je geen extra handelingen uit te voeren.
PS: dit is een mening, voor iedereen ligt de voorkeur anders.

Hoe hebben ze dit dan handiger gemaakt in Gemini. Ik sta wel open voor verbeteringen.
In PLi is 't zoals Boekkie beschrijft. 't Ophalen van het laatste software management menu is eenmalig en hoeft niet elke keer, alleen als er nieuwe downloads zijn.


Gemini haalt die lijst gewoon real-time op. Dat lijkt mij ook de beste oplossing, want als je in het download menu zit, ga je downloaden en heb je toch een werkende internet verbinding nodig.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor Pli, het downloaden van CCam via Gemini lukte helaas niet. Bovendien heb ik een origineel kaartje, hoef dus niet regelmatig te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q

Gemini haalt die lijst gewoon real-time op. Dat lijkt mij ook de beste oplossing, want als je in het download menu zit, ga je downloaden en heb je toch een werkende internet verbinding nodig.

Ron

Daar valt wat voor te zeggen. Er is in PLi dan wel de mogelijkheid om automatisch de laatste versie op te halen, maar dan worden we off-topic. Ik zal 't eens overwegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...