Ga naar inhoud


d-box irdeto


Gast d-boxie nokia

Aanbevolen berichten

Gast d-boxie nokia

Beste sat liefhebbers;

 

Ik heb vroeger een humax 5400 gehad daar wist ik alles van van irdeto tot seca, maar heb me nu een d-box gekocht met een irdeto module en mijn vraag is hij vindt ned 1-2-3 en rtl4 enz. maar heb geen beeld schotel staat op astra mijn oude kaarjes doen het natuurlijk niet op de box maar ned 1-2-3 zijn toch vrij te ontvangen dacht ik of zit ik fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ d-boxie nokia

 

Nederland1,2 en 3 zijn te ontvangen met een geactiveerde smartcard 'IRdeto2'. Er moet enkel een bedrag betaalt worden om dit te activeren. Er zijn verder geen maandelijke kosten aan verbonden, enkel activering.

 

De oude kaart waarvan je spreekt zal een blauwe 'Multichoice' kaart zijn, deze is al vele jaren niet meer bruikbaar, IRdeto1 is overgeschakeld naar IRdeto2.

 

Als je een niet geactiveerde of uitgeschakelde IRdeto2 kaart hebt kan je deze opnieuw laten activeren bij CDS voor enkel Nederland1,2 en 3.

 

Succes

 

cool Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast d-boxie nokia

Bedankt

badankt voor de snelle reactie dus aan mijn oud goldcard-funcard heb ik niks meer maar kan mijn d box irdeto2 aan? en waar zou ik deze moeten kopen is dat bij canal+ ?

 

Bvd

peter

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal+ bestaat ook al een aantal jaren niet meer het heet nu CanalDigitaal en die leveren je geen nieuwe Irdeto smartkaart meer zover ik weet.

 

De kaart zou je dan tweedehands aan moeten zien te komen maar je kunt je afvragen of het de moeite waard is zo heb je een kaart geeft de D-Box het op.

Je had beter een seca ontvanger kunnen hebben dat wordt volop gebruikt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast d-boxie nokia

bedankt voor info

maar heb hier nog een aston module liggen wel al oud van 2001 kan deze in de d-box, ik heb de module (aston) er al in gehad maar krijg dan geen beeld heb de cam er uit moeten halen en op die plaats de aston gestopt maar kreeg toen hellemaal geen beeld meer. er zit nu een een irdeto cam complete pay tv systems in condtional access ver staat er op SPA 4896 2.3 p/w 1.13eC op????

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

LET op de dbox heeft een cam module en geen CI Module.

Deze kun je niet uitwisselen, lees ze gaan dan stuk.

Met een Dbox, de juiste cam (bv allsas 4), season interface en software (bv Fausto) gaat er nog een hele wereld voor je open.

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast d-boxie nokia

Hoi

bedankt voor de ono zo worden we alweer wat slimmer,

ik heb inmiddels een irdeto2 kaartje 2 de hand gekocht endoet het ook op ned 1-2-en 3 alleen wilde ik de zenderlijst vernieuwen en nou vind ie ze niet meer wat doe ik verkeert???

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast d-boxie nokia

heb de nl zenders weer en doen het ook heb de brief opgestuurd naar canaaldigitaal voor overname van de kaart thkx

meer informatie wat en hoe is welkom thkx iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...