Ga naar inhoud


DVB-T Free-To-Air


Gast zacht

Aanbevolen berichten

Zijn er meer mensen die net als ik genieten van de 'rust' van Free-To-Air via DVB-T ? Ik heb nooit meer de gedachte "waar heb ik in godsnaam naar zitten staren de laatste paar uur". :D

 

En verder, wat zijn de verwachtingen nu eigenlijk over de toekomst van DVB-T in Nederland wat betreft standaarden ? Blijft het mpeg2 bijvoorbeeld en hoe lang nog ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
En verder, wat zijn de verwachtingen nu eigenlijk over de toekomst van DVB-T in Nederland wat betreft standaarden ? Blijft het mpeg2 bijvoorbeeld en hoe lang nog ?

Voorlopig wel gezien alle ontvangers die overal al staan. En FTA zal zèker nog heel lang MPEG2 blijven, want de overheid heeft net een hoop mensen moeten verkopen dat ze een DVB-T ontvanger moesten aanschaffen nadat ze dik 50 jaar analoog hebben gekeken. De overheid zal er echt geen zin in hebben om na 5 jaar dan weer een nieuw verhaal te moeten verkopen waarop weer uitgaven zouden moeten volgen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geniet van diezelfde rust van FTA. Geen abonnement, geen gillende commerciële zenders. Alleen kan ik nu helaas niet zoveel zenders meer ontvangen als voorheen; zie mijn draadje over de nieuwe ramen. Maar vijf TV-zenders heb ik nog altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...