Ga naar inhoud


handleiding


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb een mastera prog. gekocht of ik nu blij ben dat weet ik nog niet! ik heb er geen beschijfing bij weet iemand een nl, besrijfing hoe je er mee om moet gaan! in de winkel zeggen ze op intern, kun je alles vinden moet er software er in?? kan iemand mij verder helpen?? (de kenners onder jullie wil je niet laggen ik ben ook maar een beginneling.. mijn email adrs is t.jansen5@chello.nl<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Berry, ik heb hetzelfde probleem. Heb vandaag een MASTERA prog. gekocht en ben nu aan het uitproberen, maar het is me nog niet gelukt. Ik heb ICProg 1.04 en probeer de kaart te programmeren<BR>Kan iemand me helpen aan een handleiding en de nodige bestandjes? (stap voor stap)<P>Thanx<P>Marc (MMengerink@chello.nl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ic-prog en winphoenix gebruiken<BR>ic-prog in modus 2 voor de loader<BR>met winphoenix in modus 2 programmeer je de eeprom.<BR>modus 2 : ic-prog : loader<BR>modus 1 : winphoenix : eeprom<BR>modus 2 : ic-prog : pic<BR>in die volgorde moet het werken<P>groeten rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een mastera prog gekocht en het werkt nog niet. Nou dat is helemaal niet erg!<BR>Onze lieve heer deed er al een week over om het een en ander draaiende te krijgen en nou verwachten jullie om het in een paar uur voor elkaar te krijgen.<P>Nou weet ik ook wel dat een gesloten tuinhek erg lastig kan zijn maar een beetje snuffelen op het net kan beslist geen kwaad.<P>Hoef je je ook niet te ergeren aan het televisie aanbod. Zoek eens op de diverse sites ne je zult wel wat vinden.<P>suc6 met je tuinhek.<P>Zeeman

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ben361:<BR><STRONG>ic-prog en winphoenix gebruiken<BR>ic-prog in modus 2 voor de loader<BR>met winphoenix in modus 2 programmeer je de eeprom.<BR>modus 2 : ic-prog : loader<BR>modus 1 : winphoenix : eeprom<BR>modus 2 : ic-prog : pic<BR>in die volgorde moet het werken<P>groeten rolleyes.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Bedankt Ben361, met Phoenix is het me gelukt. Ik dacht dat ik het alleen met IC-prog kon doen....<BR> laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...