Ga naar inhoud

[7020] SKY UK smartcard, werkt dat ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Raphie
Origineel bericht van: skippie1770
niks speciaal
cccam erop en watchen maar

of voor alle zekerheid, keys installeren op de dreambox

Uiterst vreemd, volgens onze UK vrienden werkt dit alleen maar met de combi cccam + newcs 1.6 en dan ook alleen nog maar indien je een aangepaste newcs.xml in de ETC dir zet. Je zet mensen wel erg gemakkelijk op het verkeerde been zo......

Wat nog erger is een standaard ccam config heeft een te hoge clocksnelheid waardoor er op de DM800 al diverse SKY kaartjes gesneuveld zijn.

verkeerde been ???
Ik zeg alleen maar wat ik ervaar : de Sky kaart werkt met cccam en dat al voor 5 jaartjes. Hoe durf je dus te zeggen dat ik mensen op het verkeerde been zet ?

Geen problemen gehad met de sky kaart in db7000s en nu in db800 en ik krijg zonder problemen de updates binnen op de 800, ik moet er wel bijvermelden dat de skykaart in de usb smargo smartreader steekt

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Geplaatst:

Okay,

nu wordt me wel veel duidelijk...

Je gebruikt reeds 5 jaar deze kaart dus is het een NDS2 kaartje en geen nieuwe Sky kaart want deze zijn enkel via NewCS te lezen.

Wat betreft Sky Italia is daar net hetzelfde liedje want de nieuwe kaarten (caid 093b) zijn allemaal NDS3 en deze worden NIET herkend in cccam. Sterker nog, laat je deze in cccam, dan komt cccam in een init loop en gaat uw kaart verbranden. Enige oplossing om die kaarten werkend te krijgen is newcs te gebruiken met 3.58Mhz als clockspeed, dan werkt dit wel...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen