Jump to content

Ontvangers secabox strong

Guest

Recommended Posts

Is er iemand die me kan informeren over<BR>de soft voor opnieuw de spaanse tanquillia <BR>te ontvangen met deze ontvanger met de huidige geladen soft wordt via de nederlandse<BR>soft geladen reciver geen tanquillia meer ontvangen. Heeft er iemand de frans of spaanse versie soft voor deze reciver.??????<BR>Of is het mogelijk dat er de soft van bevoorbeeld een nokia/phillips secabox ingeladen wordt die voor het ogenblik nog wel<BR>funcioneert????????????<BR>HEEFT ER IEMAND DE OPLOSSING????????????????<BR> confused.gif" border="0

Ik heb de stille indruk dat onze members niet goed kunnen lezen, ik heb nog maar gisteren een antwoord hierop gegeven.<BR>Voor de Strong 8000 bestaat er al eeuwenlang een oplossing. Zet terug de oude software V15 van D'Assault. Mogelijk wel die vervelende 4 seconde uitval dan, maar daar bestaan ook wel middeltjes tegen, lees maar wat rond.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.