Jump to content

Premiere world

Guest

Recommended Posts

By de orginele firmware kun je alleen PW ontvangen indien je van je CAM een ALL-CAM maakt.<P>Zet je nu DVB in je ontvanger, dan hoeft de CAM niet te worden geflasht in een ALL-CAM. De DVB software zorgt er nu voor dat deze zich als een ALL-CAM gaat gedragen.<P>Natuurlijk moet je ook over de juiste bestandjes beschikken.<P>4.6se en 4.7se zijn (geloof ik) specifiek voor een Irdeto Common Interface, deze is net wat anders dan een Irdeto CAM.<P> laugh.gif" border="0 Greetz RoadRunner laugh.gif" border="0

dank zij dvb2000 kun je ook betacrypt decoderen. (pw a*t*v o*r*f) Ir*d*e*to zul je nog steeds perfect kunnen blijven decoderen.<BR>Alleen wanneer je een kaartje maakt moet je wel het cardtype instellen.<BR>o-card voor de internationale cam's(ook nederlandse)en<BR>c-card voor de duitste cam.<P>Het is ook zo dat men niet zomaar dvb2000 kan instaleren. Men moet eerst de juiste bootloader op de ontvanger hebben zitten.<P>Als je de stekker in het stopkontakt steekt zie je in een fractie van een seconde iets verschijnen en verdwijnen. Wat er gestaan moet hebben is "** 2.00 uns" is dit het geval dan kan men gewoon met serialdownload de gewenste versie van dvb op de ontvanger inspelen. Anders moet je eerst de bootloader vernieuwen , maar dat weet ik niet hoe het moet.

Hallo,<BR>is het waar, dat ik alleen PW kan krijgen op mijn Nokia 9500 ontvanger, wanneer <BR>DVB 2000 is geinstalleerd?????<BR>Dat is nu niet aanwezig op mijn ontvanger, ik heb nog steeds de normale installatie software, daarmede krijg ik het niet op mijn scherm!!!<BR>groetjes<BR>Pierre

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.