Ga naar inhoud


Premiere world


Gast

Aanbevolen berichten

By de orginele firmware kun je alleen PW ontvangen indien je van je CAM een ALL-CAM maakt.<P>Zet je nu DVB in je ontvanger, dan hoeft de CAM niet te worden geflasht in een ALL-CAM. De DVB software zorgt er nu voor dat deze zich als een ALL-CAM gaat gedragen.<P>Natuurlijk moet je ook over de juiste bestandjes beschikken.<P>4.6se en 4.7se zijn (geloof ik) specifiek voor een Irdeto Common Interface, deze is net wat anders dan een Irdeto CAM.<P> laugh.gif" border="0 Greetz RoadRunner laugh.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


dank zij dvb2000 kun je ook betacrypt decoderen. (pw a*t*v o*r*f) Ir*d*e*to zul je nog steeds perfect kunnen blijven decoderen.<BR>Alleen wanneer je een kaartje maakt moet je wel het cardtype instellen.<BR>o-card voor de internationale cam's(ook nederlandse)en<BR>c-card voor de duitste cam.<P>Het is ook zo dat men niet zomaar dvb2000 kan instaleren. Men moet eerst de juiste bootloader op de ontvanger hebben zitten.<P>Als je de stekker in het stopkontakt steekt zie je in een fractie van een seconde iets verschijnen en verdwijnen. Wat er gestaan moet hebben is "** 2.00 uns" is dit het geval dan kan men gewoon met serialdownload de gewenste versie van dvb op de ontvanger inspelen. Anders moet je eerst de bootloader vernieuwen , maar dat weet ik niet hoe het moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,<BR>is het waar, dat ik alleen PW kan krijgen op mijn Nokia 9500 ontvanger, wanneer <BR>DVB 2000 is geinstalleerd?????<BR>Dat is nu niet aanwezig op mijn ontvanger, ik heb nog steeds de normale installatie software, daarmede krijg ik het niet op mijn scherm!!!<BR>groetjes<BR>Pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...